Hallo,

Bij het bedrijf waar ik werk (Dow Jones) zijn ze nu op zoek naar een nieuwe Research Editor Spaans/Engels. Je dient echt zeer zeer vloeiend-native Spaans te zijn en zeer goed (vloeiend) Engels te kunnen. Je wordt getest!

Let op: voor de baan geldt dat je echt al in Barcelona dient te wonen en in het bezit dient te zijn van een NIE-nummer, Social Seguridad etc etc. Het gaat om een full time baan voor de lange termijn, dus als je een vakantiebaantje of iets voor een half jaar - jaartje zoekt, ben je niet geschikt. Discipline en enthousiasme moeten meer dan 100% zijn, aangezien je (gedeeltelijk) thuis gaat werken. Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed (vind ik, weet echter niet wat het salaris exact is -> wordt niet aan ons bekend gemaakt, maar kun je bij evt gesprek vragen).

Ervaring met media/research/deadlines en of communicatie een pre, je dient in ieder geval een afgeronde HBO of Universitaire opleiding te hebben.

Indien je meer informatie wilt, stuur me dan een mail (niet je CV) zodat ik je het uitgebreide profiel kan sturen en instructies hoe je op deze baan kunt reageren: e_mabel AT yahoo.com

!!!!!!Wacht niet te lang met reageren!!!!!!

Succes!