Meubels en huis spulletjes te koop

• maritabcn

Hoi allemaal!

Wegens verhuizing zijn er verschillende meubels en spulletjes te koop.

Je hebt de tijd t/m a.s. zondag, wees snel dus want op=op! ;-)

Als je interesse in hebt stuur je me een berichtje en ik zal je het adres doorgeven, het is in Sant Cugat.

Succes en groetjes!

Mar

P.D.: hier een linkje met wat fotos https://picasaweb.google.com/wlusink/VerhuisUitverkoop# (er is ook nog een vatwasser te koop voor 100Eur en heel nieuw twv 350Eur ;-)

• Nick

Wat kost de bank (7e foto)?

• maritabcn

Hoi Nick,

voor 50€ mag je hem meenemen. Het langste 2 delen zijn geloof ik 2m00 lang..

Kan je hem vandaag nog op komen halen, want vanmiddag om 17:00 gaat alles wat er nog is in een opslag tot ergens in de zomer.

Laat maar even weten. Bel Wouter maar op 686727619 voor een afspraak en adresgegevens.

Groetjes,

Mar

• chris

Als je nog hulp of vervoer nodig hebt neem dan contact met ons op via de website www.mudanzascid.com of via chris@mudanzascid.com

Mudanzas CID is een verhuisbedrijf in Barcelona met opslag. Wij hebben diverse verhuiswagen vanaf 15m3 t/m 45m3.

• maritabcn

Nick,

de bank is al opgehaald en de verhuizer wilde hem wel overnemen. Hij is dus al weg. Kijk even bij Natasha d'r bericht. Ik zie dat zij ook een bank in de aanbieding had!

gr, Wouter

• Nick

Ik hou niet van wit leer.