wie kan ons helpen

• Loan

Wij gaan 4 dagen naar Barcelona en zoeken iemand die ons wegwijs kan maken in de stad voor 2 dagen graag nederlands sprekend.

• Martin

Hallo Loan,

kun je zeggen wat de samenstelling is van de groep, wat jullie interesses zijn en om welke data het gaat?

Groeten

Martin

• Mabel at Barcelona

Loan,

Kun je je mailadres even posten? Dan kunnen mensen contact met je opnemen! En oja, als je nog even de data wil vermelden. Dank!

• Ingeborg

Hoi Loan,

Zelf ben ik gids in Barcelona en wellicht is het mogelijk dat ik jullie rond kan leiden!

Bekijk anders mijn site even op www.barcelonainfo.nl of stuur een email naar ingeborg@barcelonainfo.nl

Groetjes,

Ingeborg

• Gerton

Hallo Loan,

Ik heb veel ervaring met het begeleiden van bezoekers aan deze interessante stad, dus je kunt me altijd een mailtje sturen.

Verder staan er veel Nederlandse bedrijven vermeld op de Barcelona startpagina onder de kopjes “georganiseerde excursies” of “fietsen in Barcelona” die je zonder twijfel ook verder kunnen helpen.

• loan

ons mailadres is vdgroes@gmail.com

Wil je persoonlijk contact met ons opnemen.

Het gaat om 3 stellen tussen de 50 en 60 sportief, wij willen veel zien en zo'n fietstocht lijkt ons ook wel leuk. wij komen woensdagavond 7 september aan en vertrekken maandag 12 september weer naar nederland.

Wij gaan elk jaar op stedentrip en dit jaar is Barcelona aan de beurt.

• Sylvia Esther BrugmAn

Beste Loan!

Graag wil ik me aanbieden om jullie wegwijs te maken in Barcelona,is voor mij wel belangrijk om te weten wanneer jullie precies komen, en wat jullie willen weten over Barcelona. Ik woon zelf niet in Barcelona en moet met de trein komen, en ik zal dus wel een vergoeding moerten hebben. Ik werk al 20 jaar als gids hier in Katalonie, maar ben geen officiele gids. Zouden jullie bepaalde dingen willen bezoeken, zou ik dat ook graag willen weten om een schema te maken. Tickets voor de Sagrada Familia zijn bijv.te koop via mijn bankkaart, maar dat kunnen we dan doen als jullie er zijn

Toevallig ben ik tussen 10 en 25 februari in Nederland in verschillende steden, voor het geval dat je een eerste persoonlijke kennismaking zou willen hebben!

Groetjes, Esther.

Ps. Ik ben 56 jaar en sta ook op facebook, onder Esthersalou…

• loan

Sylvia Esther mag ik jou mail adres?

vdgroes@gmail.com Is van ons.