Baan aangeboden

• Mabel at Barcelona

Misschien een long shot, maar bij mijn bedrijf (Dow Jones) staat een baan open voor iemand met Russisch en Engels (beide dus). Het gaat om het Anti-Corruption team. Wil je meer informatie? Stuur me dan een mail via e_mabel AT yahoo.com zodat ik je het uitgebreide profiel kan sturen.

Let op: stuur me niet je CV, het gaat om een full time en long term baan, geen vakantie/call center werk. Vergunning om in Spanje (Europa) te werken moet je echt al hebben.

Succes!

• Joris

Hoi Mabel,

Wat is de vergoeding? (Nederlands is geen vereiste?)

Many thanks

Joris

• Mabel at Barcelona

Hoi Joris,

Nee, Nederlands niet noodzakelijk, ze zoeken iemand die native Russisch is met een zeer goed niveau van Engels.

Wat betreft het salaris, dat wordt nooit aan ons bekend gemaakt… dus ik kan je daar ook niets over zeggen, helaas (indien je een gesprek krijgt, ga ik er vanuit dat er dan wel over gesproken wordt ;)

Ik kan je alleen zeggen dat wat ik verdien bij Dow Jones, onder een redelijk goed salaris valt in termen van Barcelona. Secundaire voorwaarden zijn ook erg okee: privé ziektenkostenverzekering, thuis werken, lunch geld en oja, compu van de zaak ;)