voetballers

• Erik

Hi geintresseerde,

Wij hebben een leuke groep mannen met wie we op maandagavond 20 uur altijd voetballen in Poble Nou, vlakbij het strand. We spelen 5 tegen 5 op een kunstgrasveld (dus geen beton). We hebben nog plaats voor een paar enthousiaste mannen die het lekker vinden om een uur per week lekker sportief te zijn. De kosten zijn gemiddeld € 5 per Heb je intresse bel mij op 0034 650 802 750. Tot later, Erik

• Peter

Hey Erik,

Leuk aanbod, ben zelf zwaar gehandicapt dus voor mij hoeft het niet, maar mijn vrienden zijn wel geinteresseerd. Ze hebben allebei een kunstbeen en eentje heeft een kunsthoofd (wel kopsterk in de lucht).

Laat maar eventjes wat weten.

Groeten Peter

• alexvdos

Hey Erik,

Voetballen jullie nog steeds elke maandag? Ik zou graag meedoen! Laat ff weten wanneer jullie weer spelen en waar precies (tel. 699232860).

Groet,

Alexander

• erik van leeuwen

Hi Alex,

je bent meer dan welkom elke maandagavond aan het einde van calle Icaria rechtsaf en daar ligt het voetbalveld. Gewoon komen deze maandag en je kan direct meedoen. Mocht je me willen bellen kan altijd 650 802 750 en anders wellicht tot maandag! Groeten Erik

• alexvdos

Hi Erik,

Uitstekend! Ik ben van de partij morgen!

gr.

Alexander