OSTEOPAAT

• Pieter

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede osteopaat in Barcelona of omgeving…

Heeft iemand goede ervaringen met een gekwalificeerde osteopaat? (Spaans of Buitenlands)

Blijkbaar is de titel van osteopaat in Spanje niet beschermd en kan iedereen zich ‘osteopaat’ noemen.

Ik ben op zoek naar een bekwaam iemand die zowel de analyse van het probleem als een mogelijke behandeling kan uitvoeren.

alvast bedankt,

p

• irene verhoeff

Pieter Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> Ik ben op zoek naar een goede osteopaat in

> Barcelona of omgeving…

>

> Heeft iemand goede ervaringen met een

> gekwalificeerde osteopaat? (Spaans of

> Buitenlands)

> Blijkbaar is de titel van osteopaat in Spanje niet

> beschermd en kan iedereen zich ‘osteopaat’ noemen.

>

> Ik ben op zoek naar een bekwaam iemand die zowel

> de analyse van het probleem als een mogelijke

> behandeling kan uitvoeren.

>

> alvast bedankt,

>

> p

Hallo Pieter,Wij kennen een hele goede nederlandse osteopaat. Zit in Jalon, centro los quiros. Wij hebben een huis in spanje en gaan beiden voor onze ruggen er naar toe zodra we weer in spanje zijn. Heb iemand van dit kaliber in nederland nog niet kunnen vinden. Zijn naam is Martin Schimmel. Het is echt de moeite waard om er naar toe te rijden. Overigens is hij in het bezit van alle diploma,s

Sucses ermee. Irene Verhoeff.

• Erik

Wij zijn met onze baby naar een osteopaat geweest op calle Santaló in Barcelona, Sant Gervasi. Wij waren er erg tevreden over, maar het is de enige osteopaat die we kennen dus ik heb weinig vergelijkingsmateriaal…

http://www.osteopatiabarcelona.com/

Na een aantal behandelingen hebben ze zelfs een rapport geschreven waardoor we het vergoed kregen van de (particuliere) ziektekostenverzekering.

Succes!

Erik

• Eldon

Anonymous

Hello, I am looking for a good osteopath in Barcelona or the surrounding area… Does anyone have good experiences with a qualified osteopath? (Spanish or Foreign) Apparently the title of osteopath is not protected in Spain and anyone can call themselves an ‘osteopath’. I am looking for a qualified person who can perform both the analysis of the problem and a possible treatment. thanks in advance, p

Where are you having joint pain and how long have you been contacting it? You can take medicine and see how it goes. You can try  tunnel rush  here. Wish you a speedy recovery.  

Post was bewerkt op 9 september 2024 15:00 door Eldon