Zie ook de spaanse versie met fotos!
http://www.loquo.com/ps/vivienda/compartir-piso-alq-habitacion/375-una-hab-cama-de-matrimonio-a-partir-del-1-de-enero-monumental/18210318
Ruime 2 persoonskamer te huur in een piso met slechts 2 kamers. Groot balkon, grote keuken en voorzien van alle aparatuur. Tv, Wifi, etc.
De prijs is 375 Eur. Beschikbaar vanaf 1 januari tot en met juni / juli ongeveer. Je deelt de keuken en woonkamer met een Nederlandse werkende jongen, 19 jaar.
De andere kamer komt vrij omdat ik voor een half jaar in zuid afrika ga werken, en in de zomer weer wil terug komen.
Onze voorkeur gaat uit naar een jong persoon, jongen / meid maakt niet zoveel uit. Die naar BCN komt voor stage / werk / taalcursus…
Locatie: calle sicília 236 (hoek met diputacion). Zijn veel supermarkten op minder dan 2 blokken loopafstand, en zelfs de DIA recht tegenover. (dit is zooo relaxt). Metrio station monumental is op 2 blokken lopen, en gran via ook (bussen) als ook diagonal.
Vergeet ik nu iets belangrijks? Laat wat weten als je denkt geintresseerd te zijn, en we praten verder. mail op jeffreysweeris at hotmail dot com of voeg me ff toe op facebook!
Mvg,
Jeffrey