Appartementen/makelaars Barcelona/Castelldefels/Gava/Sitges

• Ashley Uithoorn

Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een betrouwbare site voor een woning voor mijn vriend en mijzelf. Met loquo heb ik tot nu toe slechte ervaringen. Wij zijn ook bereid om wat meer te betalen via een betrouwbare makelaar, iemand suggesties?

Ik ga een jaar stage lopen eind deze maand in Barcelona, alles is geregeld, behalve een accomodatie.

Met vriendelijke groet,

Ashley Uithoorn

• Roger

Hoi Ashley,

Ik ben Roger en sinds 2 jaar woonachtig in Sitges.

Ik heb onlangs mijn bedrijfje opgezet hier en ik houd me bezig met het verhuren van appartementen voor de korte maar ook lange termijn.

Je kunt kijken op mijn website: www.easyrentals.es

Ik ben nu bezig met nog meer appartementen binnen te halen die nu nog niet op de site staan. Mocht je interesse hebben kun je mij gerust bellen of een mailtje sturen.

Mijn telefoonnummer: (0034) 691 720 893

Met vriendelijke groeten,

Roger Hupkens

• Ashley Uithoorn

Hallo Roger,

Wij zoeken iets voor een paar maanden en niet voor een week. Wat jij per week vraagt zoeken wij iets voor per maand!

Groetjes,

Ashley

• Roger

Hoi Ashley,

ik heb wel nog een groot appartement in Sitges voor je, 100 meter van het strand, ik denk zo´n 95 m2.

Prijs per maand ongeveer Euro 850,00

Het appartement is niet gemeubileerd, de ligging is 200 meter van het centrum van Sitges. ( zone San Sebastian)

Kwaliteit van het appartement is goed.

Laat me maar iets weten als je geinteresseerd bent.

Groetjes,

Roger

• TIME Removals

Alquila nuestra furgoneta

Si tienes una mudanza a Barcelona y tu camión es grande y no puede entrar en la ciudad, alquila una de nuestra furgonetas;

• Alquiler con o sin conductor

• Alquiler con o sin apoyo

Aparca tu camión delante de nuestras instalaciones y efectúa la entrega con nuestra furgoneta.

:) Sin problemas de estacionamiento

:) Sin problemas con las gestiones de permisos

También es posible descargar en nuestro guardamuebles y nosotros haremos la entrega

Rent our Van

If you got a move to Barcelona and have to go in to the city with a big truck it is very difficult, that is why you can rent our Van:

• Rent with or without driver

• Rent with or without assistance

You park your truck in front of our truck place for free and bring the goods in to the city with the Van.

:) No problems with parking

:) No problems with arranging permits

As well it is possible that you unload the goods at our truck place and we bring the goods to the address.

International moving company