Grote kamer Barcelona centrum te huur per direct of ten laatste 1 jan 11

• Sabine

Hallo allemaal!

Per nu of uiterlijk 1 januari bijv heb ik een kamer te huur in een gedeeld appartement in hartje centrum van Barcelona. We zijn nu met 3 meiden in de leeftijd van 25-30 van verschillende nationaliteiten en zijn opzoek naar een 4de huisgenoot.

De kamer is groot: ongeveer 18m2, heeft een 1pers bed (met de optie en plaats voor een 2pers bed), kledingkast, buro met stoel en nachtlampje. De kosten zijn 420,- per maand incl gas, water, electriciteit en internet.

Het appartement ligt in de wijk Eixample Derecha. Een zijstraat van Paseo de Gracia op 5 min loop afstand van metro: paseo de gracia en metro: girona. Er zitten verschillende supermarkten, barretjes en een sportschool om de hoek.

Geinteresseerd??

Bel of mail dan even:

+34 671 168 436

• Sabine

Hoi Sabine,

Dit is Sabine uit Amsterdam, van origine brabander!!

Heb je ook telefonisch proberen te bereiken, maar doe het nu even zo!

Ik heb van een vriendin je advertentie door gekregen, nu ik opzoek ben naar een nieuw onderkomen.

Ik zit hier al een paar maanden en heb voor de ANWB gewerkt, nu opzoek naar iets anders en ook met een eigen projectje bezig dat ik graag van de grond wil krijgen.

De kamer klinkt erg aantrekkelijk en ik ben zeer geinteresseerd.

Ik ben per nu , of 1 dec,op zoek ,ik woon nu in Poblenou maar wil graag terug naar het cenrum!.

Ik zou graag zo snel mogelijk komen kijken!

Kan je me laten weten wanneer het uitkomt .

Dank,

groetjes Sabine

• Anouk

Hallo Sabine,

Mail mij maar even, ik mail je direct terug: ik heb ook eea wat ik je kan aanbieden.

Hartelijke groeten, Anouk

anoukdewit@hotmail.com

• Sabine

Hey Sabine!

Lees nu hier de berichtjes pas op! Kom snel kijken zou ik zeggen! Heb je woensdag tijd? Rond een uurtje of 19:15?

Mijn tel nr is: 671 168 436 of stuur die van jou even door, dan kan ik je vanaf het werk bellen.

Groetjes!

• Leroy Houben

Hi,

Zou je mij even een mailtje willen sturen op leroyhouben@gmail.com zodat ik contact met je op kan nemen ;-)

groetjes,

leroy

• robibinho

Hallo Sabine,

Ik lees hier dat jij voor de ANWB heb gewerkt, waar zit deze vestiging precies en wanneer kan je daarvoor in aanmerking komen? Ik vertrek in februari naar Girona en ik ben nog op zoek naar werk.

Met vriendelijke groet,

Robert Hoekstra