5 persoons appartement nabij Barcelona strand

• Roger

Hoi,

misschien als je de volgende keer iets zoekt in Barcelona, kijk eens op www.easyrentals.es

Ik ben laatst zelf een kantoortje begonnen dat zich bezighoudt met de verhuur van appartementen en huizen in sitges, net even onder Barcelona.

Sitges is een geweldige plek om je vakantie door te vieren, maar ook om te wonen, een half uurtje maar van Barcelona met de trein.

Mocht je interesse hebben, stuur me even een mailtje.

groetjes, en fijne feestdagen,

Roger Hupkens

Easyrentals

info@easyrentals.es

tel. 0034 - 691 720 893

• Roger

Hoi Martin,

voor het boeken van een appartement kun je ook eens kijken op mijn website ( www.easyrentals.es)

Ik ben sinds kort een eigen kantoortje begonnen dat zich bezighoudt met het verhuren van appartementen en vakantie huizen in Sitges, net even onder Barcelona.

Het is een geweldige plek om je vakantie door te brengen, vele appartementen die we hebben liggen op enkele meters van het strand.

De verbinding naar Barcelona is super, binnen een half uurtje ben je op Sants (Barcelona).

Mocht je interesse hebben, stuur me maar een mailtje (info@easyrentals.es)

groetjes en fijne feestdagen,

Roger Hupkens

Easyrentals

tel. 0034 - 691 720 893

• Roger

Hoi Annet,

Ik zag net pas je mailtje.

Ik heb sinds kort een kantoortje opgestart dat zich bezighoudt met de verhuur van appartementen en huizen in Sitges, net even onder Barcelona.

Sitges is een geweldige plek om je vakantie door te brengen en op maar een half uurtje (met de trein) van Barcelona (Sants).

Veel van onze appartementen liggen op enkele meters van het schitterende strand van Sitges. ( als je wilt kan ik wel wat fotos doorsturen van Sitges)

Mocht je interesse hebben dan kan ik wel even voor je kijken of ik een appartement in juli voor 800 euro kan aanbieden.

Laat maar even iets weten, je kunt alvast eens kijken op www.easyrentals.es

Groetjes en alvast fijne feestdagen,

Roger

tel. 0034 - 691 720 893

• toetjero

Roger, Toetjero en Annet zijn dezelfde persoon zijn dezelfde.

Je vraagt wel heel veel geld voor een appartement dat buiten de stad Barcelona ligt.

We gaan dus eerst naar Barcelona in een appertement, veel goedkoper dan dat jij in het hoogseizoen vraagt en we reizen daarna naar Santa Susanna…voor twee kamers en vijf personen halfpensioen betalen we minder dan dat jij kaal vraagt!

In Costa del Sol huren we overigens voor 650 euro een veel luxer appertement voor dezelfde periode is onze ervaring.