wie wil er 3 bollen wol voor mij meenemen vanuit barcelona naar Nederland

• christa

Hallo lezer,

Begin oktober ben ik in Barcelona geweest. Ik heb daar in het grote warenhuis van El Corte Inglés wol gekocht om een sjaal te breien. Thuis aangekomen ben ik begonnen, maar nu ik 1 bol afgebreid heb blijkt dat ik te kort heb meegenomen. Hier in nederland is er niet zomaar een breiwinkel die mij dit kan leveren vandaar dat ik het op deze manier probeer. Ik woon in Noord Holland. Ik zou super blij zijn als iemand voor mij 3 bollen wol kan meenemen zodat ik mijn sjaal af kan breien. Of misschien is er iemand die de wol kan en wil opsturen.

Het gaat om Mondial cl Frivola LU 957 nr. 51 a € 3.95 per bol. Het ligt helemaal op de bovenste verdieping bij de handwerkartikelen. Als je de roltrap afkomt loop je er zo recht op af en dan in het rechter schap liggen ze (als ze het niet hebben verplaatst uiteraard).

Ik ben benieuwd of iemand mij hierin kan helpen. Het zou super zijn!!!

als het lukt wilt u dan een berichtje achterlaten in mijn mailbox?

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Christa

• Ingeborg

Hey Christa,

waar woon je in noord holland?

Groeten,

Ingeborg

barcelonainfo. nl

• Christa

Hallo Ingeborg,

Ik woon in Heerhugowaard.

Gr. Christa

• Ingeborg

Hey Christa,

ikzelf kom ook uit HHW. Nu woon ik dan in BCN maar ben met kerst in NL. Als je wilt dat ik ze voor je haal kun je me even een email sturen.

Als je kerst niet te laat vind natuurlijk. Helaas, eerder ben ik niet in NL..

Laat me maar even weten!

Groetjes!

• christa

Is inmiddels geregeld.