Op zoek naar kattenoppas - betaald

• Mabel at Barcelona

Hallo,

Ik heb twee katten waarvan er één diabetes heeft. Zij moet elke 12 uur insuline ingespoten krijgen ;( Omdat ik toch af en toe een dagje of nachtje weg wil gaan (langer dan 12 uur), ben ik op zoek naar iemand die in Barcelona woont (liefste die mijn buurt: Eixample) die NL is (makkelijker uitleggen en katten spreken ook NL´s ;) en geen moeite met injecteren zal hebben.

Het injecteren is best makkelijk, hoeft niet via de ader of zo, maar het moet wel voorzichtig gebeuren, ook in verband met de hoeveelheid (te veel of te weinig kan tot een coma leiden). Ik ben bereid 10 euro per keer te betalen. Het zal wellicht maar een paar keer nodig zijn, maar dan wel een heel weekend (vrij avond, zat ochtend, zat avond, zon ochtend en evt zon avond). Ga uit dat je met spuiten, kattenbak en knuffelen, ongeveer per keer 30 - 45 minuten kwijt bent.

Mail me als je geinteresseerd bent via e_mabel AT yahoo.com.

• Annelies

Hoi Mabel,

Dat klinkt leuk, ik ben gek op dieren! Ik woon op Placa España, dus dat is ook wel oke.

Het enige wat ik niet helemaal begrijp is dat tientje. Is het 10€ per dag, per weekend of per kat?

Ik hoor het wel

• Mabel at Barcelona

Dat is per keer spuiten! Mail me aub zodat we een en ander kunnen bespreken!

• Annelies

Ik weet het niet hoor, ik ben toch een beetje nerveus.

Doe ik de kat pijn als ik hem spuit?

MVG

Annelies

• Mabel at Barcelona

Annelies, als je me even mailt met je telefoonnummer, kan ik je uitgebreid alles uitleggen. Zo op het prikbord is een beetje lastig communiceren ;)

Groetjes

• Mabel at Barcelona

En als andere mensen geinteresseerd zijn, dan kunnen je/jullie me gewoon mailen hoor!

e_mabel AT yahoo.com

Tot ziens?

• Erik

Mabel, helaas ben ik een beetje bang van spuitjes en bloed, maar ik wil wel zeggen dat ik het fantastisch vind om te zien wat jij allemaal voor je kat over hebt! Daar zouden een hoop mensen op deze planeet een voorbeeld aan mogen nemen.

Chapeau!!!!

Erik

• Mabel at Barcelona

Thanks! Gelukkig komt er bij insuline spuiten geen bloed aan te pas ;)

(tis net als bij mensen gewoon door de huid heen prikken)

• harmannus

Hallo Mabel,

Zag je advertentie. Ik ben Harmannus. Woon nu ruim een jaar in Barcelona wat me erg goed bevalt.

Ik reageer op je advertentie omdat het me leuk lijkt om voor je katten te zorgen. Ik ben een kattenmens en heb in het verleden zelfs een cattery gehad. (abesijnen, britisch blue en devonrexen)

Ik heb ruime ervaring met katten en ook injecteren kan ik. Niet alleen omdat ik de cattery heb gehad maar ik ben ook verpleegkundige toevallig. Ben nu lekker met pensioen en geniet hier van het leven.

Dus, als het je wat lijkt laat het me weten. Ik ben natuurlijk ook wel eens weg maar dat is een kwestie van afspraken maken. Ik woon in de Carrer de Valencia tegenover de Sagrada Familia. Dus lekker dichtbij….

www.casadelnorte.nl groeten! Harmannus

93 245 1191

65 066 4461

• Mabel at Barcelona

Thanks!

Ik ga je zeker onthouden! Heb voor nu al iemand gevonden die echt om de hoek woont en het eerste weekend weg, is al gepland! Wie weet de volgende keer!