Bij mijn bedrijf staat er vanaf vandaag een baan open voor een iemand die vloeiend Nederlands is. Het gaat om de positie van Research Editor. Je dient vloeiend Nederlands te kunnen en zeer goed tot vloeiend Engels. Duits en/of Frans erbij is een plus (je wordt getest op je talenkennis!).
Voordat je me een mail stuurt, lees aub eerst dit:
Ervaring met communicatie/media is een pre, in ieder geval wordt een afgeronde HBO/Universitaire opleiding gevraagd.
En belangrijk: het gaat om een full time baan voor mensen die al in Barcelona wonen. Je dient echt al je NIE, SS etc te hebben. Vanuit NL solliciteren kan niet!
Het is geen call center baan, ook geen vakantiebaantje, ze zoeken mensen voor long term. Je dient zeer gemotiveerd en gedisciplineerd te zijn, want voor alle banen bij Dow Jones geldt dat je verlicht deels of altijd thuis gaat werken (training vindt wel plaats op kantoor, daarna ga je thuis werken).
Ben je geïnteresseerd, stuur me dan een mail (AUB NIET JE CV) zodat ik je het uitgebreide profiel kan mailen waar je vervolgens je Cover Letter op kunt schrijven. Wacht niet te lang met reageren, de baan zal maar t/m 6 augustus openstaan!
Succes!
e_mabel AT yahoo.com