Easyjet van Schiphol naar Barca!

• Henk van Os

Ik zie net dat Easyjet gaat vliegen op Barcelona, en wel vanaf ons eigen Schiphol! Volgens mij vliegen Vueling en Transavia al op deze route, dus de tickets zullen hopelijk goedkoop uitpakken!

Meer info hier: http://lccnieuws.blogspot.com/

• Martijn

per eind maart 2011 stopt Vueling met de dienst A'dam - Barna (Barca is slechts de afkorting voor de voetbalclub FCB)

• Michael

@ Martijn, Vueling stopt? Waar heb je die info vandaan? Zou wel erg jammer zijn.

Groeten,

Michael.

• RD

Op de site van Vueling staat dat de vluchten A'dam-BCN tot maart 2011 worden uitgevoerd dit heeft te maken met hun vluchtschema dat tot dan loopt. Begin dit jaar communiceerde ze dat vlucht tot 23 juni werd uitgevoerd. Ergens de komende maanden zullen ze met hun nieuwe schema komen wat steeds voor een bepaalde periode geldt. Van stoppen is vooralsnog geen sprake. Vueling medewerkers vertelde me vorige week nog dat A'dam-BCN vv juist één van de continue volste in hun netwerk is. Wel gaat, ook, Vueling met Schiphol in scherpe onderhandeling over de tarieven daar Easyjet ook een lager tarief heeft gekregen en willen ze nog kunnen concurreren met Ryanair wat vanaf Eindhoven ea, waar veel lagere tarieven worden gevraagd, naar Pratt gaat vliegen