Zondag megascherm WK: ORANJE BAVARIA PLAZA

• Bep

Hoi, kan je kaarten reserveren? Of kan iemand vertellen hoe je aan kaarten kan komen, waar en wanneer?

• Marcel

Bep,

Op de flyer staat: “entree aan de kassa”. (link naar de flyer hierboven)

• Erik

Kaarten zijn alleen aan kassa te koop, vanaf 17h. Er is plek voor in totaal 2000 man, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat er mensen geweigerd zullen worden aan de deur omdat het vol is.

Probeer op tijd te komen want er zal veel toeloop zijn, ook omdat de spanjaarden bij de fonteinen gaan kijken!!!! Die richting moet je oplopen vanaf de Metro plaza España, en vóór de fonteinen ga je naar rechts om naar Poble Espanyol te gaan.

Veel plezier allemaal!!!!!

• Eric M.

Hola Erik,

Prima initiatief!

Wij gaan proberen er bij te zijn.

Nog even wat vraagjes:

Omdat het onmogelijk is om op zondagavond een oppas te vinden, willen wij ons dochtertje meenemen. Is er ergens een plek waar we (rustig) naar het scherm kunnen kijken met een kinderwagen/buggy?

Tot slot:

Waar kunnen we het beste (veilig…) parkeren?

Kunnen we ook voor de wedstrijd rondkijken in het park Museu Arquitectònic van Poble Espanyol? (http://www.poble-espanyol.com/pemsa/ca/01-el-poble/museu-arquitectonic.html)

Hasta mañana!

Slds

Eric

• Erik

@Eric: dat zijn goede vragen, ik ben zelf niet de organisator maar ik doe mijn best om het event te promoten, ik ga mijn best doen je te antwoorden:

- “rustig kijken met kinderwagen”: dat is helemaal afhankelijk van het aantal mensen dat komt. Er is plaats voor 2000 man maximaal, waarvan er zo´n 500 op een tribune kunnen plaatsnemen, die achter het sta-publiek staat. Ik neem aan dat de meeste jongeren vooraan willen staan, en dat die tribune niet vol zal zitten. Maar het is enorm moeilijk inschatten hoeveel mensen er komen. 750? 1000? 2000? Verder zitten er ook wat horeca-gelegenheden aan het plein die terrasjes hebben. Overigens zul je zeker niet de enige zijn met een kinderwagen, want ik weet dat er meerdere mensen met hun kinderen / babies komen. Maar een rustig plekje kan niet 100% zeker gegarandeerd worden!

- parkeren: er zit een grote parkeerplaats direct naast Poble Espanyol: http://www.poble-espanyol.com/pemsa/en/01-el-poble/com-arribar.html

De deuren gaan om 17h open dus ik zou proberen om er dan ook echt te zijn. Ik weet niet hoe het zit met de toegankelijkheid ivm het scherm dat op Avda Maria Cristina / fonteinen voor de spanjaarden wordt neergezet

- de rest van het park zal niet toegankelijk zijn, dat is zondag alleen van 9 tot 12h open

Veel plezier!!!

• Eric M.

Hierbij de complimenten aan de organisatie.

Erg knap hoe dit feest in zo korte tijd is georganiseerd.

Prima sfeer, goede mix van jong-en-oud (veel families met kinderen), voor iedereen goed zicht op het scherm, voldoende beveiliging, goede DJ's.

Poble Espanyol blijkt gezellige locatie om evenement te organiseren.

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. (Koninginnedag receptie??)

Slds,

Eric

PS Alleen jammer van de uitslag…

• arie

geen complimenten aan de organisatie. wat een waardeloos evenement. het ging totaal niet over voetbal, alleen om ‘een feesie’. geen voorbeschouwing, niks over de wedstrijd. louter lelijke herrie voor leeghoofden. en een domoor die door een microfoon gilde. nederland op zijn lelijkst.

• Pascal

De organisatie heeft het alle bezoekers zo goed mogelijk naar hun zin proberen te maken. Dat is behoorlijk gelukt gezien de vele positieve reacties.

Het evenement was omgedoopt tot Bavaria Oranje Plaza en dan geef je impliciet aan dat er een feestje gebouwd zal worden, toch? Ik verwacht dat er in de meeste horeca gelegenheden en op andere pleinen ook weinig van de voorbeschouwing te volgen was. Als je als voetballiefhebber graag alle voor-en nabeschouwingen wilt volgen (en dat kan ik me goed voorstellen) kan je misschien beter in alle rust thuis TV kijken…

• Juanito

of gewoon in een gezellige Barcelonese bar… Zonder Hollanders, maar wel met Spanjaarden en Catalanen, en ok, misschien hier en daar een guiri. Wel inclusief alle voor- en nabeschouwingen vanaf 19 uur, Jimmy Jump en zoenende periodistas, voor geluk huilende grote jongens en een enorme sfeer tot 's morgens vroeg; tenslotte hebben we GEWONNEN, en dat is veel nu éénmaal veel leuker om te vieren.;)

CAMPIONES !! :P

• DenoX

Ik vond het ook goed georganiseerd. Met de naam Bavaria Plaza en Radio 538 als host verwachtte ik meer een feest dan voetbal en dat was het dan ook.

Complimenten aan de organisatie en laat dat een aanmoediging zijn voor een herhaling voor het EK over twee jaar.

DenoX