WK voetbal op groot scherm

• Marcel

Weet iemand of er ergens in Barcelona een plek te vinden is waar Nederlanders op een groot scherm naar de 2 komende wedstrijden gaan kijken? (ik ben een optimist). Bar Amsterdam is het enige wat in me opkomt. Maar ik vrees ik daar wel 2 uur voor aanvang van de wedstrijd moet binnenkomen om het laatste plekje te bemachtigen.

• harmannus

cafe rembrandt. c de marina 20. have fun!

• FR Barcelona

Naast Bar Amsterdam en Rembrandt zijn er nog veel meer “Nederlandse kroegen”… In willekeurige volgorde:

Nakupenda (Av. Marques de Argentera)

Dow Jones (C/Bruc)

Foc (C/Roger de Lluria)

Gran Foc (Joan de Borbó)

CavaMar (Pg. Maritimo)

Zelig (C/Carme)

Wellicht ben ik er zelfs 1 of meerdere vergeten.

• Anouk

Bij de ICEBAR hebben ze ook een scherm en zenden ze de wedstrijden uit..lekker aan zee! Paseo Maritimo, naast Shoko en Opium

• RD

En ook in Castelldefels, vlak aan het strand in perfecte sfeer, lekker eten, cocktails bij café Takua, http://www.mojokite.com/contact/

Internationaal gezelschap met een grote groep lokale Nederlanders

• natascha

Nou, van Takua weet je het nooit zeker, dacht van de week lekker gezellig voetbal ( NL-BRA) te kijken….waren ze dicht!! Zijn ze vandaag wel open dan?

• michell ZELIG

Al zeg ik het zelf , een goede optie is natuurlijk Zelig calle Carme 116 op plaza Pèdro (raval)

Ook druk maar wat wil je met zo'n westrijd ;-)

ps ook bitterballen en frikandellen bittergarnituur etc!

• Martijn

de finale in Poble Espanol (Montjuic) op megascherm door ned. ondernemer? Ik hoorde zoiets…….

• Arjan

Is er wat meer duidelijkheid over dit gerucht?

Ik lees er niets over op de website van Poble Espanyol??

• Mabel at Barcelona

Ik hoorde het geriucht gisteren ook. Op de website van Edwin Winkels zal het zeker verschijnen als het doorgaat. Ik heb overigens ook gehoord dat er entree betaald dient te worden!

Op naar zondag!!!!