Kinderopvang BCN

  • Daan

    Hola!

    Ik ben op zoek naar een prive kinderopvang waar alleen/hoofdzakelijk castilliaans wordt gesproken in BCN. Weet iemand of die hier te vinden zijn?

    Verder vroeg ik mij af of er iemand ervaring heeft met nanny's, liefts spaans/engels of spaans/nederlands.

    Alvast bedankt voor tips!

    Gr. Daan

  • Tamara

    Hallo Daan,

    Is het de bedoeling, dat je de kleine naar een kinderopvang brengt of dat er iemand bij jou thuis komt oppassen? Ik ben namelijk op zoek naar een baan. Het is de bedoeling, dat ik ook in Spanje ga wonen. Ik zal me even voorstellen. Ik ben 35 jaar en heb ruime ervaring in de kinderopvang. Ik ben single en heb dus verder geen verplichingen. Ik weet niet of dit is waar je naar op zoek bent, maar ik dacht, ik probeer het gewoon. Ik heb net mijn eerste jaar Spaanse taal afgerond en mocht je verder eventueel nog informatie willen, laat het me dan zeker weten.

    Mocht het niet zo zijn dan wens ik je succes met het zoeken naar een geschikte nanny.

    groetjes,

    Tamara.

  • Daantje

    Hoi,

    Heel erg bedankt voor je reactie!

    Een nanny is misschien ook een optie maar dan zou ik kiezen voor een spaanstalige nanny, zodat ze nederlands van ons meekrijgt en spaans van de nanny. Ik vind het belangrijk dat ze twee of zelfs drie talig opgroeit, wij spreken zelf ook spaans maar het is beter om het van een native spaanse te leren.

    Succes met de Spanje plannen!

  • Cheryl

    hola,

    graag zou ik willen weten waar er vacatures zijn voor kinderdagverblijf, school of eventueel als nanny/au pair in Barcelona.

    heeft iemand tips?

    gr Cheryl

  • lola

    Beste Tamara,

    Alvast welcome to Spain!

    In welk deel van Spanje ben je van plan te gaan wonen?

    Mail me anders even op lolabcnbcn@gmail.com.

    Groeten en succes!

    Lola!