Kamer te huur!

• Pauline

Hola!

Ik woon momenteel in Barcelona in een mooi appartement (zeer centraal gelegen).

In dit appartement zijn 2 kamers vrij en het lijkt mij leuk als er een gezellig iemand in komt wonen!

1 kamer: per direct beschikbaar bestaat uit 2 delen; slaap gedeelte en studeerkamer.

€550,- alles inclusief.

1 kamer: beschikbaar vanaf 1 juli

€470,- alles inclusief.

Beide kamers zijn volledig gemeubileerd met 2-persoonsbed.

De dichtsbijzijnde metro is Universidad. Het is nog geen 10 minuten lopen van Plaza Catalunya. In totaal zijn er 4 kamers in het appartement, een hele grote woonkamer, badkamer, keuken, wasmachine, etc.

Ik weet eigenlijk niet wat ik er nog meer over kan vertellen maar ben je op zoek (het liefst voor minimaal 6 maanden) neem dan contact met mij op!

schneider_pauline@hotmail.com!

Hasta Luego!

• Tamara

Hola Paulien,

Zijn de kamers nog steeds te huur?? Ik ben namelijk heel hard op zoek naar werk in de omgeving van Barcelona of richting Calella, Pineda de mar enz. Ik ben nu nog woonachtig in Nederland, maar wil ontzettend graag verhuizen. Qua werk maakt het me op dit moment niet uit wat ik moet doen. Mocht je toevallig iets weten, stuur me dan een mailtje en wie weet kunnen we elkaar helpen!!

groetjes en Hasta Luego,

Tamara.

• Susanne de Bruin

Hi Pauline,

Is de kamer nog beschikbaar?

Wij zijn namelijk op zoek naar een kamer voor 1 van onze studenten.

Groetjes,

Susanne

www.abroad-internships.com