Aanradader B&B Barcelona

• Luis Mosquera

Een leuke tip voor een weekendje Barcelona!

Vorige week verbleef ik een lang weekend in een super leuke B&B kamer in een typisch Barcelona appartement in het centrum. Met de metro stop recht voor de deur (rode lijn) waren alle bekende bezienswaardigheden snel te bereiken.

De B&B kamer was net nieuw, had een goed bed, alles was goed schoon, keurige badkamer en apart toilet. Aardige mensen, welke elke ochtend een gezellig ontbijtje voor ons klaarzetten. Dit alles voor maar 60 EURO per nacht! Mijn vriendin en ik gaan zeker nog een keer terug!

Contact barcelona_sisiclaro@hotmail.com als je meer wil weten!

• Pieter

hoezo een dom bericht?

• anna

Hoezoe reclame maken voor jezelf…dat druipt er vanaf………………………

• anna

hahaa, zag ookal dat ze op hun FB pagina hadden vermeldt…dat gisteren de eerste gasten waren aangekomen, en Luis Mosquera heeft het over vorige week…

Luis Mosquera woont zelf in de piso (bron: facebook) si si claro…niets blijft geheim..dankzij internet

Source Facebook: si, si claro barcelona SI SI CLARO !! … has just welcomed its first guests … Come and be our guest soon in our brand new B&B in Barcelona !!!

Yesterday at 00:26

• Weet je al

Hallo detective Pieter en Anna!!

Zo jullie zijn nogal druk met andermans leven uit te checken op internet he, ongelofelijk. Succes ermee en ik hoop dat deze kinderachtige discussie niet al te lang wordt, zonde van je tijd. Ga lekker van het weer genieten buiten, zoals wij doen hier in Spanje. En oh, doe wat nuttigs en creatiefs met je leven, zoals een leuke B&B opstarten, voor een goedkoop verblijf

Veel sterkte daar in Nederland, komt vast allemaal goed met jullie!

• Wim

Luis, loser, als je een beetje zelfrespect hebt, dan ga je niet zo'n belachelijke post plaatsen. Wees eerlijk en zeg dat je van die B&B bent en dan heeft iedereen er vrede mee. Maar door zo quasi leuk te doen maak jij je zelf belachelijk.

• harmannus

heb zelf een B&B hier in BCN. tegenover Sagrada Familia. ik heb het zelf vooral van mond tot mondreclame. Dus als je gasten hebt die je een leuke plek aanraadt neem even contact met mee op. Ik plaats hier dus niet mijn website… groeten van Harmannus