Appartement/hotel gezocht voor weekendje BCN

• Niels

Goeiedag,

Waarschijnlijk is dit onderwerp al een paar keer aan bod gekomen, maar ik kan het zo snel niet vinden. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Binnenkort ga ik met mijn vriendin weer een lang weekend naar BCN voor een bruiloft van goede vrienden van ons. Wij slapen altijd bij hen, maar vanwege hun honeymoon, zal dat dit keer niet gaan.

Heeft iemand, liefst betaalbaar, een leuke tip voor ons? We hebben het liefst een appartement, maar een hotel of hostal is uiteraard ook een optie.

Nogmaals dank!

Niels

• AadjeRobben

Hoi,

Tja, wat vind je goedkoop. Wijzelf zitten vaak in het Century Park op de Carrer de Valencia, kost ca 60 € per nacht.

Groeten van Aad

• harmannus

Hallo Niels,

Kijk even op www.casadelnorte.nl

In je mailtje noem je geen data…Zodra ik iets hoor reply ik. Het is een aanrader!

Hartelijke groetern, Harmannus

• Melanie

Hoi Niels,

Ik zag op het prikbord dat je samen met je vriendin op zoek bent naar een betaalbaar verblijf in Barcelona. Ik woon inmiddels bijna 2 jaar in Barcelona en ben sinds een half jaar begonnen met een Bed & Breakfast. Op dit moment hebben wij 1 tweepersoonskamer beschikbaar (inclusief ontbijt), midden in het centrum en in een veilige buurt (aan de hoofdstraat Gran Via, tussen Plaza Catalunya en Plaza Espanya). Het is een gloednieuwe kamer en mooi ingericht. Ik zal je foto's kunnen sturen mocht je geinteresseerd zijn.

Zou je mij op bovenstaand e-mail adres kunnen contacteren en kunnen doorgeven welke data precies jullie willen overnachten. Zodra ik die gegevens heb kan ik je vertellen of we beschikbaarheid hebben en een aantal foto's van de kamer sturen.

Je kan me ook bereiken op onderstaande telefoonnummers.

Groetjes,

Melanie van der Vaart

+31 612096410

+34 620318642

+34 934516461

• Niels

Hartstikke bedankt voor de tips. Ik ga het weekend van 12 en 13 juni. In principe van donderdag tot en met maandag, maar wellicht overnachten we zaterdagnacht in de buurt van de trouwlocatie.

• Niels

Hoi Melanie,

Ik zie geen e-mailadres of website van je. Kun je die er nog eens opzetten?

Dankjewel!

• Gert

Hallo,

ik ga begin juli met mijn zoon 3 dagen naar Barcelona. Aankomst 3 juli, vertrek 5 juli. Hebben jullie iets beschikbaar? Wat zijn de prijzen?

Groeten, Gert