auto te koop

• zumo de manzana

TE KOOP : SEAT IBIZA 1.9.cl, diesel, met Nederlands kenteken. De auto is van Juli 1995, dus geen jonkie meer (km.stand: 247625) maar rijdt als een trein, en zuinig ook. Hij is in Nederland geschorst en hier verzekerd via Fortis. Heeft regelmatig zijn beurten gehad en ook van de reparaties heb ik alle bonnen nog. Volgens de catalogus is hij 750€ waard, maar ik ben al blij met 600€. Ben je geinteresseerd, en ingeschreven in Nederland, dan kan voor de overdracht en overschrijving, op het Postkantoor in Nederland, gezorgd worden. Mail me s.v.p.

• pj

Leuk dat die auto geschorst is, maar wanneer verloopt de APK c.q. sinds welke datum is de APK verlopen???

In het verlengde daarvan gelijk de volgende vraag: wordt de auto in NL geleverd of moet het bedrag om de auto naar NL terug te rijden, om daar APK te laten keuren, gewoon op de vraagprijs in mindering gebracht worden?

• janny

je bent weer top pj (tu)

• zumo de manzana

pj Schreef:

——————————————————-

> Leuk dat die auto geschorst is, maar wanneer

> verloopt de APK c.q. sinds welke datum is de APK

> verlopen???

>

> In het verlengde daarvan gelijk de volgende vraag:

> wordt de auto in NL geleverd of moet het bedrag om

> de auto naar NL terug te rijden, om daar APK te

> laten keuren, gewoon op de vraagprijs in mindering

> gebracht worden?

ter verduidelijking: de auto staat in BCN, is al jaren geschorst, dat betekent geen APK nodig, maar heeft in plaats daarvan altijd hier regelmatig zijn onderhoudsbeurten gehad, hetgeen een voorwaarde is om hier verzekerd te kunnen zijn. De bedoeling is dat de auto hier in BCN overgenomen wordt. Wat betreft de overschrijving, daar werd in het eerste bericht al over geschreven.