Vliegveld El Prat

• Wil

Hallo,

Ik heb een paar vragen:

1. Hoe lang van te voren dien je aanwezig te zijn op het vliegveld El Prat, voor de terugvlucht naar Nederland?

2. Onze terugvlucht is om 21:35 uur…Als wij uitchecken bij het hotel zal ik vragen of we onze koffers daar kunnen “stallen” maar als dit niet kan….waar kunnen we dan onze koffers stallen? (in een kluis oid.)

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

• Martijn

2 uur van tevoren

ieder hotel heeft in principe opslag voor koffers

ander het treinstation SANTS heeft kluisjes

• Wil

Oké bedankt Martijn

• pj

Inchecktijd is op El Prat hetzelfde als op iedere andere luchthaven. De juiste tijd kan je vinden op het e-ticket van je luchtvaartmaatschappij.

Wat belangrijker is: op welke terminal van El Prat moet je zijn? De oude of de nieuwe? De oude heeft een goede verbinding met de trein, de nieuwe ligt verder weg en vraagt dus meer aanreistijd.

Ook als je met de Aerobus gaat moet je goed weten naar welke terminal je moet. De bussen naar de nieuwe terminal zijn lichtblauw, die naar de oude terminal zijn donkerblauw. Het staat trouwens gewoon op de voorzijde van de bus, dus het hoeft geen groot probleem te zijn.

(Transavia vliegt nog vanaf de oude terminal, maar daar moet je tegenwoordig wel een heel eind lopen)