piso / studio

• Bert

Ik zoek met spoed een nette studio, appartement of ruime kamer. Niet delen, maar we betalen goed (hebben arbeidscontract, NIE etc) en dus ook wel kwaliteit graag!.

Moet een buiten hebben (balkon/terras) Hoeft niet groot te zijn.

Graçia graag, of iig centraal voor trein naar Terrassa (Catalunya, Graçia,,Provença, Muntaner)

Is voor twee maanden, misschien langer.

€ 150 voor de tip als het werkt.

• Oh-Samantha

Dag Bert,

Als je opzoek bent naar een appartement voor zo'n korte periode kan je het beter via een website doen, want via een bureau betaal je 1 maand commissie en borg. Je kan anders een kijkje nemen op Loquo.com dit is een soort van spaanse marktplaats dus zet er een advertentie op. Of kijk op idealista.com en het enigste wat je moet doen is selecteren wat je wilt.

Veel succes met zoeken en een fijne tijd in Barcelona alvast!

Un Saludo,

Oh-Samantha

• Mabel at Barcelona

Even een toevoeging: zowel op loquo als op idealista staan veel pisos van agencias die ook een maand commissie (soms 10% van de jaarhuur) en/of 2 - 6 maanden borg vragen. Om dit te vermijden kun je het beste zoeken naar een piso die via een “particular” wordt verhuurd. Op idealista zul je goed moeten kijken van wie de advertentie is, op loquo.com is er een aparte rubriek voor: http://www.loquo.com/cs/vivienda/pisos-en-alquiler-particular/300

Succes!

• daisy

ik verhuur mijn appartementje (55m2) toevallig voor 2 maanden en voldoet aan de voorwaarden. mail me even, groetjes

• daisy

daisymilster@yahoo.co.uk