Dacht dat het wel even leuk was te vermelden dat vanavond in “De Wereld Draait Door” Edwin Winkels zit, jullie vast welbekend van “Het Barcelona-gevoel”. Te zien via Uitzending Gemist.
Ayay,
ben ik nu de enige die spontaan denkt aan zo'n kinderrubberzwembadpoel met blubber erin, en benieuwd is wie deze Linda is ? Lijkt me een leuke bitchfight Nederlandse afwisseling op de Spaanse kussenslacht op Pl.Catalunya…
Tenslotte kennen we Mabel allemaal, maar van Linda heb ik nog niets vernomen, en als ze al zo moedig is de berichtjes aan te klikken waar duidelijk Mabel at Barcelona voor staat, lijkt het me voordehand liggend dat er meer is als een psychose lichte irritatie, zelfs als de gedachten van Linda samenhangend zijn kan zij problemen hebben deze in taal te uiten. (Soms uit zich dit in gehaast spreken, vreemde woordkeuzes of het gebruik van neologismen. Bij grotere irritatie en/of verwarring kunnen ook verschijnselen als echolalie, palilalie of glossolalie optreden.)
Nou, wordt vervolgd hoop ik en ondertussen ga ik de uitnodiging van het Nederlandse Consulaat aan zo'n lekker Duits wilders mannetje cadeau geven, wordt het daar misschien toch nog gesellig !!
Gaat er nog iemand op die oranje fietsen fietsen vandaag of zien we elkaar bij een lekkere Café con leche caliente ??
Mabel at Barcelona Schreef:
——————————————————-
> Dacht dat het wel even leuk was te vermelden dat
> vanavond in “De Wereld Draait Door” Edwin Winkels
> zit, jullie vast welbekend van "Het
> Barcelona-gevoel". Te zien via Uitzending Gemist.
Hey tortillera,
Ben je nog steeds op zoek in BCN naar je “eeuwige” liefde..
Loes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?