Te koop gezocht: personenbusje

• Stef

Ik ben op zoek naar een klein busje (type Renault Kangoo) maar dan voor personenvervoer. Als iemand nog een goedkope aanbieder weet? Alle tips welkom!

Groetjes,

Stef

• yanna

Hey, wij hebben een Dacia Logan gekocht, nu 3 jaar geleden, en daar de achterzetels uitgehaald en een matras op maat laten maken. Als je dat busje zocht om dezelfde reden als wij toendertijd, om mee te gaan camperen, is dit echt een super auto, want net iets langer dan de type Kangoo etc, dus je moet niet geplooid gaan liggen ofzo.

Ook als dat niet de bedoeling is, is de Dacia echt een aanrader. Wij zijn super content van de onze en je kan er met 5 of 7 personen in en bovendien een héél interessante prijs.

Succes!

• Bert

Yanna, kun je mij de info en prijs mailen? Ben geinteresseerd in zoiets.

• Stef

Bedankt Yanna,

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Bert. Foto's genoeg op t internet maar kon niet direct een prijs vinden. Zou je mij kunnen mailen wat jullie ervoor hebben betaald? (nieuw, tweedehands?)

Dank!

Stef

• Yanna

Hehehe, wij hebben er toen tussen de 12000 en 13000 voor betaald, met een paar extra opties in en nieuw :)

Welke info zouden jullie nog graag hebben? Als jullie me een mailtje sturen, zoek ik er de papieren nog eens van en kan ik jullie alle details geven. (yannake@yahoo.com) En foto's van onze auto kan ik ook wel eens mailen dan. Ik had ook overlaatst iets nieuws gelezen over de Dacia, ik weet wel niet of die al op de markt is: http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp?artikel=8520

Maar als je toch graag iets groter zou hebben, mijn schoonbroer verkoopt zijn busje: met keukentje, dubbel bed en enkel bed. Het is een VW T3, 1.6TD, van het jaar 1990, wel met nieuwe motor en goed verzorgd, en met verwarming ook als je niet rijdt. Deze verkopen ze voor 7500€.

Groetjes, Yanna