Huis/reisgenoot woonruimte gezocht

• juliette

Hola!

Mijn naam is Juliette en ik ben 23 jaar.

Ik ben van plan om eind juni voor onbepaalde tijd naar Barcelona te gaan om Spaans te studeren.

Het lijkt mij leuk om daar met Nederlandse mensen een appartement te gaan huren.

Wie heeft ook het plan rond die periode naar Barcelona te gaan en vind het leuk om samen met mij woonruimte te zoeken?

Of wie heeft goede tips voor het vinden van woonruimte in Barcelona?

Groetjes,

Juliette

• Pauline

Hmm vaag heb net een heel bericht getypt en nou is die weg :)

Hola Juliette!

Wat leuk dat je zo'n bericht nu op dit forum plaatst. Ik heb een tijdje geleden ook al een soort gelijk bericht geplaatst en vind het mooi om te lezen dat er meerdere mensen zijn met deze plannen. Ik heb dus dezelfde plannen als jij maar ik vertrek wel al iets eerder.

Op 1 Mei ga ik een weekje met vakantie naar Ibiza, vervolgens vlieg ik dan op 8 Mei van Ibiza naar Barcelona om daar dus ook voor onbepaalde tijd te verblijven (jaaaarreeeenn!!? ;-)) De resterende maand Mei ben ik dan bezig met een talencursus waar ik ook accommodatie bij heb. Zo zit ik een beetje safe en heb ik genoeg tijd om een leuke kamer te vinden en natuurlijk een leuke baan. Vanaf 1 Juni ben ik dan ook echt op zoek naar leuke woonruimte. Het lijkt mij ook erg leuk om dat met iemand samen te doen, weet je ongeveer wanneer je in Juni wilt komen?!

Het lijkt me in ieder geval leuk om contact te houden.

Stuur me anders even een mailtje met je plannen? Kunnen we eens meeten in de mooiste stad van Europa!

schneider_pauline@hotmail.com

Adios!

• Mabel at Barcelona

Hallo,

Veel tips over Barcelona (wonen, werken, leven), vind je op mijn blog!

Succes en tot ziens?

• Lelde

Hi Juliete,

I´m Lelde and have a room for rent in central Barcelona. we are two girls living here .

it´s a beautiful big room with dubble bed of 15m2 390 euro incl everything

shared kitchen,2xbathroom, balcony, cable tv and internet, easy acces to public transport and center

(adres is Casp corner Sardenya)

I prefer a dutch speaking person so I can learn dutch and teach you spanisch.

if you are intrested please get in contact with me

leldis@yahoo.com

• Marko

Zo zie je maar dat je beter een vrouw kan zijn he.. (als man zijnde, zou er a.') nooit gereageerd zijn b.) Nooit een kamer aan je aangeboden zijn c.) En goede tips gekregen hebben d.) Leuk gezelschap erbij , zijn dit wel vrouwen hahaha….

Succes daar in die mooie stad, denk dat ik me maar ook ga ombouwen en natuurlijk zijn jullie allemaal lid he van de Linda geworden he ….. Jammer van FC Barcelona he…. Jammer dat Rijkaard ook weg is maar hij had alles al bereikt daar…

• Klaas Jan

Hola Juliette,

We hebben net een nieuwe studio gebouwd die vanaf 1 juni beschikbaar is voor verhuur.

Het is een leuke Studio te huur in Castelldefels/Barcelona voor 1 persoon op

loopafstand strand en treinstation (in 20 minuten centrum Barcelona) en heel dicht bij vliegveld (7 minuten). Mooi uitzicht op zee, bergen in een zeer rustige omgeving.

Studio volledig gemeubileerd en voorzien van Internet. 600€

Reageer snel of stuur een e-mail naar kjvt@hotmail.com

met vriendelijke groet,

Geraldine & Klaas Jan

——————————————————-

> Hola!

>

> Mijn naam is Juliette en ik ben 23 jaar.

> Ik ben van plan om eind juni voor onbepaalde tijd

> naar Barcelona te gaan om Spaans te studeren.

> Het lijkt mij leuk om daar met Nederlandse mensen

> een appartement te gaan huren.

> Wie heeft ook het plan rond die periode naar

> Barcelona te gaan en vind het leuk om samen met

> mij woonruimte te zoeken?

> Of wie heeft goede tips voor het vinden van

> woonruimte in Barcelona?

>

> Groetjes,

>

> Juliette

• pj

Klaas Jan Schreef:

——————————————————-

> …

> We hebben net een nieuwe studio gebouwd die vanaf

> 1 juni beschikbaar is voor verhuur.

> ….

> Studio volledig gemeubileerd en voorzien van

> Internet. 600€

> …

Beetje duur voor een studio in Castelldefels. Voor € 1.100 huur je daar in Castelldefels een 5-kamer woning, mèt tuin èn een enorm dakterras (> 80 m2). En zo'n woning kan je met anderen delen en een studio niet.

Enne…. in 7 minuten naar het vliegveld??? Ja, als je eigen vervoer gebruikt en dan ook alleen maar als het de nieuwe terminal betreft. ;)

• Eveline

Hey Juliette,

Mijn naam is Eveline ik ben 25 jaar.

Ik zou ook graag hetzelfde doen als jij om zowel spaans te leren als te werken in Barcelona.

Ik zoek alleen nog iemand om met me mee te gaan.

Jij bent er waarschijnlijk al dus vraag ik me af of je nog iemand zoekt om een apartement mee te delen.

Misschien een klein nadeel ik ben geen nederlandse maar een belgische. :-)

Laat me maar iets weten

Lonimo85@gmail.com

Groetjes

Eveline

• Michel

Hoi Juliette, en anderen op het prikbord,

Ben even benieuwd of het allemaal gelukt is v.w.b. je woonruimte in Barcelona.

Heb je/hebben jullie nog tips voor low-budget accommodatie vlakbij zee ??

En, nog tips betreft taalcursussen ??

Daarnaast nog info over hostels gelegen vlakbij centrum/aan zee ??

Ik overweeg namelijk ook zoiets te gaan ondernemen, en ben me dus aan het oriënteren.

Mijn emailadres is: michelgaatopreis@gmail.com

Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt….

Groet,

Michel

• Samantha

Hoi,

Ik snap dat het leuk is om samen met andere Nederlanders een appartement te delen in Barcelona, maar als je echt het Spaans (en Catalaans?) goed wilt leren beheersen, dan heb je er meer aan als je een kamer zoekt in een appartment waar Spanjaarden (of latijns Amerikanen) wonen.

Groetjes,

Samantha

www.nuevavidanatural.com