Per 1 april 2010: Grote kamer te huur, super centraal.

• Sabine Plugers

Hallo!

Per 1 april 2010 heb ik een kamer te huur in super centraal Barcelona.

We wonen met 2 meiden en 1 jongen in de leeftijd van 25-30 jaar en we zoeken nog een gezellige vierde persoon. Je moet wel aan een paar voorwaarden voldoen; nl een werk contract hebben, schoon en netjes zijn natuurlijk :-) en het liefste NIET roken.

Het is een grote kamer met een eenpersoonsbed (maar ook met de mogelijk om een groter bed neer te zetten want de kamer is ruim genoeg) een nachtkasje, lampje, buro, kledingkast, stoel en televisie. De huurprijs bedraagt €420,- per maand en is incl gas, water, licht en internet. Ik vraag nog een borg van €580,-

Het appartement ligt tussen de twee metro stations Girona en Paseo de Gracia in; hartje centrum dus. Er zit een ‘Bicing’ op de hoek, verschillende supermarkten in de buurt en een sportschool om de hoek.

Ben je geinteresseerd, bel dan even op +34671168436 of mail me!

Doei doei!

Hola!

Somos 2 chicas y un chico entre 25-30 anos y buscamos al cuarto companero de piso desde el mes de Abril. Buscamos alguien sympatico que es trabajador, de nuestro edad, limpio y responsable como lo tipico. :-) y preferiblemente no fumador.

La habitacion es grande con una cama individual pero con la opcion de poner una cama doble porque la habitacion es suficiente grande. Ademas hay una mesilla de noche, television, lampara, armario, escritorio y silla. El precio es €420,- con todos los gastos incluidos (gas, agua, luz y internet). Pedimos €580,- de fianza.

El piso queda entre las paradas del metro de Paseo de Gracia (linea verde) y Girona (linea amarilla), el bicing en c/Bruc, super centrico en un barrio muy seguro y con un gymnasio en la esquina y varios supermercados y bares al lado.

Si estas interesado, llama y ven a ver!

671 168 436

• Maud

Hoi Sabine,

Zou er ook een mogelijkheid zijn om met 2 personen te komen?

Samen met een vriendin ben ik al een tijdje op zoek naar een verblijfplaats in Barcelona voor 3 maanden, vanaf eind april.

Hoop snel iets van je te horen!

Groetjes Maud

• Pauline

Beste Sabine,

Je kamer aanbod klinkt mij echt als muziek in de oren. Ik ben op zoek naar een kamer, het liefst vanaf 1 Juni.

Ik ben al vanaf 1 Mei in Spanje, maar ga eerst een talencursus doen en daar zit accommodatie bij.

Nu ik er zo over na denk kan ik die accommodatie ook wel cancellen.

Zou je mij kunnen laten weten of de accommodatie nog beschikbaar is, en heb je misschien ook foto's?

Groetjes een heel enthousiast persoon!

Pauline