Veiligheid in Barcelona

• Oh-Samantha

Hallo reizigers :)

Bij deze een berichtje van mij, ik heb namelijk onlangs een artikel geschreven over de: Veiligheid in Barcelona: Hoe voorkom je om beroofd te worden?

Heb jij toevallig nog tips of een ervaring laat het mij dan alstublieft weten op de volgende website:http://www.oh-barcelona.com/nl/blog/…-barcelona-186

Alvast bedankt! (tu)

Un saludo,

Oh-Samantha

• Mabel at Barcelona

Leuk onderwerp! Ik heb het laatst ook besproken op Wereldwijzer - Spanje forum:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=85854

En natuurlijk staan er ook tips op mijn website:

http://mabelatbarcelona.blogspot.com/2009/09/tips-voor-toeristen-hoe-word-ik-niet.html

Toch is Barcelona heel leuk hoor ;)

• webmaster

Dames!

Graag geen sluikreclame!

Bert

(ik zou zeggen: een beetje opletten)

• Juanito

–weggejorist–

• Juanito

Oh-Samantha Schreef:

——————————————————-

> Hallo reizigers :)

>

> Bij deze een berichtje van mij, ik heb namelijk

> onlangs een artikel geschreven over de: Veiligheid

> in Barcelona: Hoe voorkom je om beroofd te

> worden?

>

> Heb jij toevallig nog tips of een ervaring laat

> het mij dan alstublieft weten op de volgende

> website:

> ********************************************************

>

> Alvast bedankt! (tu)

>

> Un saludo,

>

> Oh-Samantha

Is iets sluikreclame als je de juiste link niet kunt plaatsen ?

Error 404 - Niet gevonden

De door u gevraagde pagina kan niet worden gevonden. Met de zoekoptie of via de navigatie kunt u wellicht wel vinden wat u zoekt.

• Frits

Bestolen!, niet beroofd!!!

• Metroboy

Ik ben net terug uit Barcelona een mooie stad met veel bezienswaardigheden. De afgelopen vier dagen heb ik gebruik gemaakt van de metro met een zo genaamde barcelona card. Het metro systeem brengt je overal naar toe en er loopt veel bewakings personeel. Alleen kan deze niet de wolven (dieven) tegen houden die de toeristen strippen. In deze afgelopen dagen hebben ze bij mij het drie keer geprobeerd en heb ik het twee keer bij anderen zien gebeuren. Ik heb het geluk dat ik zelf bij de metro in Amsterdam werk dus meer oplet om me heen. Deze wolven (dieven) zo als ik ze noem zijn volgens mij geen spanjaarden maar buitenlanders hun tactiek is als ze hun prooi zien dan omsingelen ze je zo dat je tussen hun instaat en dan roven ze je leeg. Mijn eerste ontmoetting met deze wolven was tijdens het instappen voor mij liet iemand zijn jas vallen dus ik moest op deze dief wachten in de tussen tijd botste zogenaamd een aantal andere dieven tegen mij aan waarvan een van hen uit mijn broekzak mijn portomone' wilden roven maar helaas voor hem daar zat ook mijn eigen hand. Deze dief zal wel een paar dagen geen gebruik meer kunnen maken van zijn hand want mij reactie was een geweldige klap op zijn klauw geven. Ten tweede maal wilden ze mij insluiten. Maar gezien ik vrij vors ben van postuur ben heb ik me met veel geweld er tussen uitgedraaid. En op donderdag avond dachte ze me te beroven in een doorloop onder een station. Voor mij was dit bezoek aan Barcelona het laatste mij zien ze daar niet meer. Het is jammer voor de spanjaarden want die kunnen hier niets aan doen maar deze dieven vergalden wel mijn vakantie. Mijn tip is in ieder geval let goed om je heen en zorg dat je onder de mensen blijft. En mijdt de metro ondanks dat dit een perfect vervoer middel is.

• pj

Metroboy Schreef:

——————————————————-

> …En mijdt de metro ondanks dat dit een perfect vervoer middel is.

Kijk dat is nou nog eens een goede tip voor als je in BCN bent: “…mijdt de metro…” (tu)B)