transport goederen NL-BCN

• Han

Ik ben op zoek naar iemand die toevallig rijdt van NL-BCN eind april (evt later) vanuit Rotterdam.

Ik ben namelijk verhuisd en wil graag mijn spullen over halen.

• Juanito

Welkom in Barcelona Han !! Oye, als je iemand vind, kun je dan vragen of ze boerenkool, Tumtum en Nibb-it mee willen brengen ??

• Angelique

Grapig! Ik ben namelijk opzoek naar iemand die mijn spullen kunnen verhuizen van Barcelona naar Den Haag, ook eind april…. het kost nog wel een paar centjes he…

xxx

Veel plezier in Barcelona… met pijn in mijn hart…. vertrekken we weer

• Juanito

Naja, mochten jullie iemand vinden (op Marktplaats), is er in ieder geval meteen retourvracht.. Het transport is idd prijzig, maar als je hier alles verkoopt wat je niet nodig hebt en alleen de persoonlijke spulletjes verstuurd met bijv. de MRW en je let een beetje op de maten, valt het best wel mee.

Natuurlijk krijg ik zo nooit Tumtum en Nibb-it..:(

• han

Hoi hoi,

bedankt voor jullie tips, maar het blijft duur ja. Misschien toch maar een oplossing om alles maar te verkopen.

groetjes

• Melanie

Beste Han,

Wij gaan van Nederland naar Barcelona en denken erover om iemand met een bus vanuit Nederland naar Barcelona te laten rijden en dan met onze inboedel weer terug. Misschien is het handig om jouw spullen op de heenreis mee te nemen, zodat we de kosten kunnen delen?

De periode komt niet geheel overeen, wij willen eind mei vertrekken, zoals het er nu naar uit ziet.

Groeten,

Melanie

• Melanie

Ik bedoel dus dat wij vertrekken vanuit Barcelona.

Melanie Schreef:

——————————————————-

> Beste Han,

>

> Wij gaan van Nederland naar Barcelona en denken

> erover om iemand met een bus vanuit Nederland naar

> Barcelona te laten rijden en dan met onze inboedel

> weer terug. Misschien is het handig om jouw

> spullen op de heenreis mee te nemen, zodat we de

> kosten kunnen delen?

> De periode komt niet geheel overeen, wij willen

> eind mei vertrekken, zoals het er nu naar uit

> ziet.

>

> Groeten,

>

> Melanie

• nina

Hola!

Ik weet wel iemand die wil vervoeren naar Barcelona en eventueel voor een vracht terug.

Mochten jullie nog niks hebben gevonden laat even weten. Ik weet niet wat jullie duur vinden, maar deze jongen schijnt voor een redelijke prijs te verhuizen.

najat30@hotmail.com