Gezocht: Wasmachine en koelkast

• Nick

De titel zegt genoeg, denk ik. Ik zal het spul nodig hebben vanaf 30 Maart. Dus wil je van je electrodomésticos af, mail me!

• Juanito

wordt moeilijk Nick… met vermelding van een mogelijkheid om je te contacteren gaat het zeker makkelijker..

• Nick

Hmmm, ik was er bijna zeker van dat ik mijn email adres in het desbetreffende veld had gezet. Nu beter?

PS Waarom zet je altijd doorgestreepte woorden in je berichten?

• Nick

Eeeehhhh… Als ik mijn mail adres in het vak “Je e-mailadres” zet dan zou men toch de mogelijkheid moeten hebben om me te mailen of niet? Of wat doe ik precies verkeerd?

• Juanito

In “Instellingen Forum” kun je precies aankruisen wat je wel, en wat je niet wilt ontvangen op je email. En daar staat alles uit..

• Juanito

Wie mijn woorden steeds doorstreept weet ik ook niet, goede vraag !!

• Juanito

PS. Schiet me te binnen dat ik een koelkast heb staan, maar is wel een oudje en nix moois. Daar komt bij dat het deurtje van het vriesvak weg is, maar zo heb je dus altijd crush-ijs.

Is echt wel een allerlaatste optie; als je dus niets anders vind… Eigenlijk moet ze naar de recycling, maar koelen doet ze goed.

• Nick

En waar staat “Instellingen Forum”…?

• Nick

Okay bedankt, ik zal het in mijn achterhoofd houden. Wat zijn jouw coordinaten ongeveer?

• Juanito

41.38706433593552, 2.1067357063293457