Goochelaar gezocht voor verjaarspartijtje

• n.stikker

Ik ben op zoek naar een goochelaar voor op het verjaardagspartijtje van mijn 8 wordende zoon. De verjaardag is gepland op zaterdag 27 februari, maar da's maar een planning natuurlijk. Wij wonen in Castelldefels. Weet iemand iemand? Zo niet voor deze verjaardag, dan toch voor een volgende?

• Victor Konings

Erg goed en hele ongelofelijke trucs, Manuel mobiel 607 363 013

Geen idee of hij nog partijtjes afgaat, in het verleden wel.

Bel hem eens (spreekt ook vloeiend Engels en Frans).

Salu2

• Koen Oosterhuis

Misschien een beetje laat :) maar kijk hier eens: http://www.jbproductions.nl/

Over een jaar sta ik er ook bij maar tot nu toe kan je het met deze lijst doen.

(ik raad aan Richard Top)

• n.stikker

Een Nederlandse site voor het Barcelona forum?? Gaat niet werken volgens mij…

Overigens destijds Manuel gebeld. Hij is er meer voor het grotere werk (bedrijfsfeesten en zo). Kreeg van hem het nummer van een ander: Gonzalo 675890304 (www.magorobin.net). Heb daar ook mee gebeld, maar kan me inmiddels niet meer goed herinneren waarom het feest niet doorging. Geen tijd? Te duur? Ik weet het echt niet meer. Maar wellicht dat iemand anders iets aan zijn nummer heeft.

• Rachelle Scholten

Goedendag,

Mocht u nog eens iemand zoeken voor zo'n gelegenheid, wij zijn ook beschikbaar.

Kijk voor meer informatie op www.toveracademie.be

• Goochelaar Gezocht?

Dan kunt u het beste kijken op www.goochelaarsplaza.nl.

Hier staan bijna alle goochelaars uit Nederland op en u kunt ze eenvoudig zoeken en boeken. (Gratis)