wat is nodig in Bcn om te huren?

• E

Kan iemand me zeggen wat er -behalve geld- :P nodig is om voor korte termijn een appartement te huren?

alvast dank!

• michiel

kijk op www.touristways.com daar kun je veel appt. voor kort of lang huren en eigenaar is nederlands dus makkelijk

• Mabel at Barcelona

Op de vraag, wat heb je nodig om een appartement voor korte termijn te huren, bestaat eigenlijk één simpel antwoord: geld ;) Voor de meeste korte termijn appartementen zal dit voldoende zijn, met wellicht een kopie van je paspoort. Op de vraag waar je het beste kunt huren, bestaan natuurlijk meerdere antwoorden ;) Ik raad meestal www.loquo.com waar je meestal meer particulieren en wat goedkopere appartementen vindt. In ieder geval: succes!

• harmannus

|Hallo, Het ligt eraan wat je wilt. kort of langere periode. Ik heb wel wat contacten voor beiden. je kunt reagewren via mijn @. harmannusnoordhuis@hotmail.com

groeten! Harmannus

• EE

Geld, dat is geen probleem. Maar we willen de 4 leukste maanden die mogelijk zijn in Bcn. We hebben 1.5 jaar gevangen gezeten.

Wie helpt

• Juanito

Blijkbaar heb je de buit van de overval goed weten te verstoppen, dus ik zou zeggen: huur een personal animator en ontdek BCN. Op Paseo de Gracia staat een penthouse te huur met full-service, 4.500/mnd. Te huur over een bekende duitse makelaar.

F I E S T A !!!!!

• E

@Mabel accepeert met alles vooruit betalen? Is dat een voordeel? Loquo is wel de beste he geloof ik? Thnks!

• Mabel at Barcelona

Voor de meeste appartementen geldt vaak dat je een % aanbetaald, de rest bij check in. Ik zou het gewoon even goed navragen bij eigenaar/appartementenverhuurbedrijf.

Succes!

• michiel

E, als je alles zelf wilt regelen etc met gas, electriciteit en afrekeningen, dan is loquo goed. wil je alleen huren en

betalen en verder nu; sores aan je broek kies dan voor zoiets als www.touristwys.com daar heb je geen gezeur,

geregel etc. doe wat je vindt dat je moet doen en pas op he, een hoop dieven en zakkenrollers op de Ramblas! HAHA

• Mabel at Barcelona

Hoi Michiel,

Op loquo worden ook appartementen voor korte termijn verhuur aangeboden (holiday rentals), zonder aparte rekeningen zoals voor gas/water/licht. De prijs is dan gewoon alles incl. Je hebt daar appartementen voor dagen en weken, maar ook voor een aantal maanden.

Hier de link:

http://rentals.loquo.com/english/barcelona&t=apt