Beste Martijn,
Het leek mij niet handig om in details te treden, maar ik ga het nu toch doen. Juist omdat ik mijn bericht heb geplaatst om andere mensen te waarschuwen ipv van dom te worden beticht.
Op mijn bankafschrift staat de eerste keer op 29 januari, datum van afboeking: KLM Netherlands.
Op mijn bankafschrift staat vervolgens op 5 februari als afboeking, KLM 07414
Storneren wordt dus lastig, omdat ik wel wil vliegen en niet weet welke van de twee ik zou moeten storneren, om er voor te zorgen dat ik geen problemen heb als ik in maart wil vliegen.
Ik heb slechts één keer, en wel op 29 januari een boeking gedaan via internet en dus toestemming gegeven om één keer het bedrag van mijn rekening af te schrijven via mijn Visa Electron.
Elk zichzelf respecterend bedrijf kan onmiddelijk nagaan wat er op hun bankrekening binnenkomt dus zou de KLM dat ook moeten kunnen. Nog sterker, de boekhouding zou dusdanig op orde moeten zijn dat zij het corrigeren alvorens ik het bemerk.
Zoals aangegeven heb ik gebeld naar de KLM en moet ik (niet degene die de fout heeft begaan of waar het geld zich nu bevind, nee ik ben slechts de klant), actie ondernemen en maar afwachten of er een spoedige reactie komt op een email, daarom ben ik nu boos en vraag ik mij af of het meer mensen is overkomen omdat het op zn minst, zeer onzorgvuldig te noemen is.
Zoals wel vaker aanbod gekomen op dit forum, het is niet netjes om mensen dom te noemen, zonder dat jij verder weet hebt van afwegingen van mensen. Ivm de door de KLM geboden vliegtijden, heb ik dit keer voor KLM gekozen. Soms wegen de paar tientjes meer betalen niet op tegen andere eventueel te maken kosten of omtandigheden.
Mvg,
Liselot