hondenuitlaters gezocht!

• miranda

hondenuitlaters gezocht! (tu)

Hallo! heb je wat extra tijd! doordeweeks of in het weekend! haal je graag een frisse neus in een mooie omgeving en ben je een dierenliefhebber! haal dan je wandelschoenen maar uit de kast, want tijdens een heerlijke wandeling maak je ook nog eens een hond gelukkig (die al 23 uur in zijn getraliede hok zit te wachten op wat beweging en een knuffel). Voor meer informatie kijk op de website van het dierenasiel in Tibidabo (met openbaar vervoer te komen) www.protectorabcn.es of www.perreradebarcelona.blogspot.com (vrijwilligerswebsite) en vraag voor meer gedetailleerde info op miranda_rdam@hotmail.com Tot snel! Ze zitten te springen om hulp!!

• pj

@ Miranda: jullie van de ‘perrera’ kunnen natuurlijk ook gewoon iedere keer het oude draadje naar voren halen i.p.v. iedere keer dezelfde posting onder een andere titel te plaatsen :(. Dat scheelt weer tijd (en dan kan je in die tijd een hond extra uitlaten :)).

vorige keer (25 okt 2009)

de keer daarvoor (21 mrt 2009)

nog weer eerder (20 feb 2009)

nog weer een week eerder (11 feb 2009)

P.S. (voor de nog grotere criticasters onder ons): ja, het is vandaag grijs weer, maar ik wil hiermee gelijk laten zien hoe je de ‘perrera’ nòg eenvoudiger onder de aandacht brengt. Honden zijn namelijk leuk (en hotdogs van Ikea lekker :) )

• Bas

Hi pj,

Zeer irritant die commentaren van je, en bovendien weinig consequent, want aan anderen adviseer je juist om níet te reageren op oude draadjes!?:

Zoals hier,

en hier,

En hier.

Bas.

• pj

`@ Bas: zal ik het geheimpje dan maar verklappen?? Als dezelfde posting naar boven gehaald wordt, is dat wat anders dan wanneer iemand op een ‘verkoop’-advertentie, of vacature, van enkele maaanden oud reageert.

De nuance zal je wellicht ontgaan zijn.

(P.S. Ben jij misschien die vriendelijke Bas van ‘Ayver’ ??)

• Bas

Hi pj, de nuance was me niet ontgaan, maak je geen zorgen. Er zijn meer mensen op de wereld die net zo superslim zijn als jij!

Ik wilde vooral even laten weten dat je manier van commentaar geven op dit forum vreselijk irritant is.

Laat miranda gewoon lekker iedere keer een nieuwe posting plaatsen, wat maakt dat nou uit? Bemoei je er niet mee, en laat mensen met rust.

Het is erg jammer dat dit handige, nuttige forum vervuild wordt met jouw soort irritante commentaren.

En nee, ik ben niet de vriendelijke Bas van Ayver…. mijn god waarom vraag je zoiets?

Misschien ben ik wel Piet of Kees of Klaas, wat maakt het uit.

Ik vraag toch ook niet wie jij bent?

• Sandra van Dam

Kan pj zich niet met andere dingen bezighouden? Get a life!

• Martijn

Hé Sandra, je hoeft de postings van pj niet te lezen hoor!

Maarre…. wat voegt jouw eigen posting nu eigenlijk toe? Niks toch? Get a life! Of ga honden uitlaten.

• marloes

hallo allemaal

ik zoek een hondenuitlaatservice waar je als je 13 jaar bent al honden uit mag laten.

gr marloes

• Jip

Hallo,

Ik ben jip en ik hou van honden, maar mijn probleem is dat ik 11 ben…

Ik zou het graag willen maar ja.

Groet jip:P