Hey Erik, heb jij inmiddels als nieuws van trafico gehad? Ik ben nog steeds aan het wachten. De RDW wist me te vertellen dat zij alles binnen een dag hadden teruggestuurd ……
@ Erik / Willem: als het goed is hebben jullie voor de Kerst dat spaanse echte rijbewijs op creditcard-formaat. Mocht dat niet zo zijn, hou er dan rekening mee dat het tijdelijke rijbewijs (dat vodje) alleen in ES geldig is. Technisch staat dat in NL gelijk aan ‘rijden zonder rijbewijs’ en dan is het aan de discretie van oom agent overgelaten wat hij met dat gegeven doet.
¡Suerte!
mijn rijbewijs verloopt binnen 1 week. welke papieren zijn precies nodig? ik dacht dat ik met de med.test en wat pasfoto´s dat ik er was.
Maar bij het medisch centrum vertelde ze me dat ik eerst een canjer de carnet aan moet vragen bij het DGT, wat sowieso 2 maanden kost om een afspraak te krijgen. kan iemand me op weg helpen?
Marianne Schreef:
——————————————————-
> mijn rijbewijs verloopt binnen 1 week. welke
> papieren zijn precies nodig? ik dacht dat ik met
> de med.test en wat pasfoto´s dat ik er was.
> Maar bij het medisch centrum vertelde ze me dat ik
> eerst een canjer de carnet aan moet vragen bij het
> DGT, wat sowieso 2 maanden kost om een afspraak te
> krijgen. kan iemand me op weg helpen?
Ik ben zonder afspraak heen gegaan. Niet naar dgt gaan waar iedereen (de Spanjaarden naar toe gaan) maar een deur verder daar moeten de buitenlanders zijn. Ik had geluk dat er weinig mensen waren en ik werd zonder afspraak geholpen.
Ik kreeg na 3 weken mijn rijbewijs thuis gestuurd.
-Je moet een formulier invullen wat je daar krijgt.
-Je moet een tasa betalen wat je daar krijgt en kan betalen.
-Paspoort
-NIE formulier
-Rijbewijs
-Empadronamiento
en volgens mij was het dat
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?