Dekbedden aangeboden (gratis)

• Mabel

Ik heb twee dekbedden van de IKEA (type Mysa Gräs, maat 2.40 x 2.20) over. Eén is gebruikt, de ander bijna nieuw. Zijn wasbaar. Je mag beide gratis komen ophalen. Mail me voor adres/afspraak.

Groetjes,

Mabel

mabelatbarcelona.blogspot.com

• Viona

Hi Mabel,

I zag zojuist je add. op Barcelona.startpagina.nl.

Met de aankomende winter op komst lijkt het me geen slecht plan wat warms inhuis te halen.

Echter, ik heb een paar kleine vraagjes.

Zoals je vast hebt gelezen in de media de laatste dagen, blijkt dat het dons voor de dekbedden van IKEA wordt geplukt van levende eenden. Hieronder wil ik niet slapen en jij, zo dunkt mij, ook niet. Daarom zou ik graag willen weten of deze dekbedden van dode, dan wel levende eenden is geplukt. Ook vraag ik mij af wat je nou precies bedoelt met “bijna nieuw”. Als hij echt “bijna nieuw” is, ind ik het geen probleem om je er een vergoeding voor te doen toekomen.

Ik vind het zeer vriendelijk van je dat je deze dekens weggeeft. Elke dag erger ik mij aan de mensen die allen maar bij het vuil zetten. In tijden als deze, is het belank elkaar te helpen!

Hartstikke bedankt voor je reactie,

Viona

PS. Leuke blog!

• Mabel

Dank Viona voor je reactie. De dekbedden zijn alles behalve van levende eenden geplukt, lekker synthetisch, vandaar dat je ze kunt wassen. Maar, er zijn al 2 gegadigden voor je. Indien beide afhaken, mail ik je (indien je mailadres beschikbaar is). En bijna nieuw betekent weinig gebruikt ;)

• Mabel

Ook nog over, maar niet gratis, helaas… Prijs in overleg:

- vierkante hanglamp van IKEA van bamboe/papier met spaarlamp

- bamboe gordijn, 1 meter breed, zo´n 1.5 meter lang

- bankje (1.50 m breed) van hout met 5 kussens, allemaal wasbaar, IKEA, dus simpel uit elkaar te halen ;) kleuren: wit/beige

Mailen kan via e_mabel@yahoo.com

• Mabel

En helemaal vergeten, een ventilator, 3 verschillende standen en een timer van 120 minuten. Zuinig in gebruik (45W) en bijna nieuw ;)

• Mabel

En helemaal vergeten, een ventilator, 3 verschillende standen en een timer van 120 minuten. Zuinig in gebruik (45W) en bijna nieuw ;)

• Mabel

Dekbedden zijn inmiddels opgehaald ;)

• pj

Het lijkt wel of jij zo'n zeven kamers kleiner bent gaan wonen zoveel dingen heb je de deur uitgedaan.

Sterkte (tu) bij het inrichten van de nieuwe woning. En bij de house-warming :)o :)-D :)o niet gelijk de Mossos op de stoep ;) !

• Mabel

Een goede voorbereiding is het halve werk, dus ja… had van alles in huis voor 2 extra kamers… en daar is er nog maar 1 van over. House warming was house goodbye btw ;) Zie ik je snel weer´s? Kletsen we ff bij!

• Roxanne

hoi misschien ben ik een beetje te laat, maar ik vroeg me af of je die dekbedden had?