Ik heb twee dekbedden van de IKEA (type Mysa Gräs, maat 2.40 x 2.20) over. Eén is gebruikt, de ander bijna nieuw. Zijn wasbaar. Je mag beide gratis komen ophalen. Mail me voor adres/afspraak.
Groetjes,
Mabel
mabelatbarcelona.blogspot.com
Hi Mabel,
I zag zojuist je add. op Barcelona.startpagina.nl.
Met de aankomende winter op komst lijkt het me geen slecht plan wat warms inhuis te halen.
Echter, ik heb een paar kleine vraagjes.
Zoals je vast hebt gelezen in de media de laatste dagen, blijkt dat het dons voor de dekbedden van IKEA wordt geplukt van levende eenden. Hieronder wil ik niet slapen en jij, zo dunkt mij, ook niet. Daarom zou ik graag willen weten of deze dekbedden van dode, dan wel levende eenden is geplukt. Ook vraag ik mij af wat je nou precies bedoelt met “bijna nieuw”. Als hij echt “bijna nieuw” is, ind ik het geen probleem om je er een vergoeding voor te doen toekomen.
Ik vind het zeer vriendelijk van je dat je deze dekens weggeeft. Elke dag erger ik mij aan de mensen die allen maar bij het vuil zetten. In tijden als deze, is het belank elkaar te helpen!
Hartstikke bedankt voor je reactie,
Viona
PS. Leuke blog!
Ook nog over, maar niet gratis, helaas… Prijs in overleg:
- vierkante hanglamp van IKEA van bamboe/papier met spaarlamp
- bamboe gordijn, 1 meter breed, zo´n 1.5 meter lang
- bankje (1.50 m breed) van hout met 5 kussens, allemaal wasbaar, IKEA, dus simpel uit elkaar te halen kleuren: wit/beige
Mailen kan via e_mabel@yahoo.com
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?