Tickets wedstrijd Barcelona-Zaragoza kopen

  • Diana

    Wie kan mij vertellen of ik kaartjes voor de wedstrijd Barcelona -Real Zaragoza dat gespeeld wordt op zondag 25 oktober nu al moet bestellen, of dat ik ze in dezelfde week gewoon in Barcelona kan kopen.

    Als ik ze wel nu al moet bestellen waar kan ik dan het beste doen??

    Groetjes,

    Diana

  • Matt

    Hoi Diana,

    Ik zou de tickets zo vroeg mogelijk kopen. Je hebt verschillende opties:

    Waar kun je je kaarten kopen?

    Tickets voor FC Barcelona kun je via de volgende kanalen kopen:

    Internet

    Via de officiële website van FC Barcelona kun je zelf de plaatsen in het stadion kiezen kaarten, met credit card betalen en de tickets thuis uitprinten. Als je geen printer hebt kun je ze ook opslaan als PDF document en later uitprinten.

    Telefoon

    Bellen kan ook: +34 93 496 36 00 (vanuit Nederland) of 902 1899 00 (in Spanje).

    Winkels

    In Barcelona kun je tickets ook kopen bij de toeristische informatiepunten van Turisme de Barcelona. Deze plaatselijke VVV heeft verschillende stands en kantoren in het centrum van de stad. Ze zitten onder andere op Plaza Catalunya, de Ramblas, Plaza de Sant Jaume en het vliegveld. Je kunt de kaarten ook kopen bij multimediawinkel FNAC op Plaza Catalunya en in de winkelcentra L’Illa Diagonal en Diagonal Mar.

    Pinautomaten

    Als je al in Barcelona bent kun je je kaarten voor FC Barcelona ook kopen bij de gele Servicaixa-betaalautomaten van de bank La Caixa. Je kunt ook op de website van Servicaixa terecht.

    Stadion

    De kassa´s bij het Nou Camp-stadion verkopen ook kaarten voor komende wedstrijden van FC Barcelona. Let op: de openingstrijden van de FC Barcelona Ticket Offices is beperkt.

    Bron: http://www.barcelonatips.nl/kaarten-camp-nou/

  • pikachu

    A very creative and great idea, I think your idea will be implemented and invented many other ideas. paper io 2

  • Jimmy

    This is a very creative and good idea. I think that many other ideas will be based on yours. moto x3m