Gezocht: kamer/gedeeld app. Barcelona

• Lissa

Hi iedereen!!

Ik ben ben een super relaxte jongedame van 24 jaar,

en op zoek naar een kamer / gedeeld appartement / iemand om appartement mee te delen / iemand die mee gaat !!

in BARCELONA vanaf eind dit jaar/ begin volgend jaar….

Ik ben van plan daar heen te gaan verhuizen..want ben dit NL al jaren zat, en aangezien ik sinds kort geen strings meer attached heb aan NL,

ga ik nu dan toch echt de stap zetten

Het is volgens mij veel handiger om van daar uit alles te regelen, jobsearch, officiele zaken regelen etc etc…

Daarom ben ik op zoek naar (tijdelijke) woonruimte..

Een kamer voor 1 of 2 maanden is prima, zodat ik verder vanalles kan regelen,

maar een leuke woonruimte met leuke huisgenoten voor langere tijd is natuurlijk ook geweldig!!

Dus heb je TIPS? Of KEN je misschien iemand die in Barcelona woont??

Andere tips ook van harte werkom, mbt verhuizen/emigreren/werken/wonen/etcetc!!!!

Wil je eerst mee over me weten oid, let me know!!!

Groetjes Lissa

• patricia

hoi Lissa,

ik weet wie een kamer voor tijdelijk of voor een lange termijn verhuurt. wil je meer weten je kan me een mailtje sturen. wizzard@zonnet.nl. het is bij mijn moeder

groetjes Patricia

• Jeen Grievink

Hee Lisa,

Ik ben zelf 18 jaar en ga op stage naar Barcelona.

Dit gebeurd in de periode as september tm half november.

ook ik ben nog op zoek naar een appartement, het liefst met nederlander(s).

mocht je samen een kamer willen zoeken:

www.jeengrievink.hyves.nl

jeen_grievink@hotmail.com

dan hoor ik het wel :)

• Henkjan

Hoi Lisa,

Ben je nog steeds op zoek naar een kamer?

Mijn voormalige huisgenoten (in Barca) zoeken namelijk een huisgenoot.

Groeten Henkjan

• emile

Mijn huisgenoot gaat in november weg en komt dus een kamer vrij in ons luxe apartament, centraal in eixample en 4 blokken van plaza cataluyna je hebt je eigen badkamer en alles nieuw. Keuken, parket, airco enz. Dus niet die oude troep die je vaak tegenkomt met bruine tegels en oude badkamers.

Mijn huisgenoot zal binnenkort wel een oproep doen op dit prikbord, maar ik dacht ik laat het je alvast weten.

wil je foto´s zien mail mij dan op emile@lc-europe.com

prijs kamer is wel prijzig maar dan heb je ook wat!!

Groet

Emile

• Sanne

Hey Lissa,

Ik ben Sanne, 23 jaar en ben net aangekomen in Barcelona om daar voor minimaal een jaar te blijven. Afgelopen jaar ben ik afgestudeerd en werk nu bij het bedrijf waar ik in Barcelona stage heb gelopen.

Momenteel heb ik ook een tijdelijke kamer maar ik ben nog steeds op zoek naar ietst permanents. Wanneer kom jij deze kant op? Wie weet kunnen we samen iets zoeken?

Groetjes!

Sanne

• Moniek

Hoi Lissa,

Ben je nog op zoek? Ik heb per volgende maand namelijk een kamer vrij in mijn appartement. Voor meer informatie mail me even!

• JB

Hoi Moniek,

Is je kamer nog steeds vrij?? Ik ben vanaf maart op zoek naar een kamer (eerst voor een maand of 3).

• Oh-Samantha

Dag JB,

Er zijn heel veel mogelijkheden om aan een kamer te komen.

Je kan het proberen via een soort van makelaar, maar als ik jou was zou ik op deze website kijken http://www.loquo.com/en_us. Dit is een soort van Spaanse marktplaats en je kan het beste gewoon een advertentie plaatsen en gelijk erin zetten wat je budget is, welke wijk, en het belangrijkste vraag foto´s!!! zodat je tenminste niet de hele tijd heen en weer hoef te mailen. Ik heb via deze website ook mijn kamer gevonden en je krijgt echt zoveel reacties dus je zult veel keus hebben.

Oh en je kan ook op deze website kijken http://www.idealista.com/pagina/portada.

Als je nog meer vragen hebt dan zie ik je reactie wel tegemoet.

Saludos,

Oh-Samantha

• JB

Samantha, bedankt voor de goede tip!

De aanbiedingen van kamers stromen binnen! GRACIAS