hey willy,
als ik het goed begrijp zeg jij dat er vanuit reus ook om 23u55 nog een bus vertrekt naar Barcelona? of wat bedoel je hiermee?
ikzelf zou in september vliegen naar Reus.
groetjes Roel
Zelf vlieg ik woensdag 9 september van eindhoven naar reus. Kom ook om 23.55aan. Had zelf de mogelijkheid gevonden vande bus die om 00.10 vertrekt, maar is dat ook daadwerkelijk ok? Wacht hij echt? Zijn er mensen die heir ervaring mee hebben? Ik heb alleen handbagage dus dat scheelt, geen tijd kwijt aan koffer pakken, maar wil wel graag zsm naar barca!
En wat als de bus niet gaat? In de tabel staat nl dat hij gaat op de dag woensdag, maar niet op donderdag… 00.10 zou offifcieel donderdag zijn. Ben dus benieuwd of de bus uberhaupt gaat..
Wat is een tweede beste optie? Zorgen dat je op Reus station komt (hoe?) en vanuit daar naar barca? Of gewoon wachten op de eerste beste bus vanaf reus naar barca?
Hoop dat iemand me kan helpen!
Ik heb gisteren het vliegtuig gepakt van 20.15 uit Eindhoven. Deze kwam 20 minuten eerder dan gepland aan om 22.05 uur op Reus. Hierdoor kon ik nog net de bus van 22.15 pakken. Er stond geen bus naar Reus klaar, maar met de aanwezige taxi's kom je er ongetwijfeld ook wel.
Verder weet ik van een kennis dat die tot 01.15 moest wachten op de bus naar Barcelona in verband met een andere aankomende vertraagde vlucht.
Bij een gemiste bus zou ik de taxi naar Tarragona pakken, daar overnachten en vandaar de trein naar Barcelona pakken.
Succes en een prettig verblijf!
Momenteel is er een busverbinding die ‘zegt’ aan te sluiten op de vluchten naar Eindhoven. Mooi niet……ik heb het vliegtuig gemist doordat de bus gewoon te laat kwam.
Dus vertrouw niet helemaal op die tijden die de buschauffeur zegt. Ga anders met de trein naar Reus. Een veel mooier alternatief en kost niet veel meer tijd.
Hallo,
Er is aangekondigd dat er een staking zal plaatsvinden op 29 september. Ik heb twee vragen hierover
Weet iemand of het een dag duurt of langer?
Weet iemand of er dan bussen van Reus naar Barcelona rijden…zo niet rijdt er dan wel een taxi naar station Reus en rijden er dan treinen naar Barcelona city. Ik wil mijn reisje naar Barcelona niet annuleren, heb er zo lang op verheugd.
Wie weet het, hoor het heel graag.
Groetjes,
Noortje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?