kids in castelldefels

• apollonia

Hallo,

ben op zoek naar jonge gezinnen die in de omgeving van castelldefels wonen met jonge kinderen heb namelijk zelf een zoontje van 1 jaar en ben op zoek voor een speelkameraadje voor hem!

zou leuk zijn om mensen in de buurt te leren kennen die nederlands spreken en met kids.dus als je dit ook leuk lijkt en je woont in de buurt.

mijn email is zonnen007@yahoo.com

• jeffrey

Hoi,

tis al een oud bericht maar woon je nog in C'defels?

groet,

jeffrey

apollonia Schreef:

——————————————————-

> Hallo,

>

> ben op zoek naar jonge gezinnen die in de omgeving

> van castelldefels wonen met jonge kinderen heb

> namelijk zelf een zoontje van 1 jaar en ben op

> zoek voor een speelkameraadje voor hem!

> zou leuk zijn om mensen in de buurt te leren

> kennen die nederlands spreken en met kids.dus als

> je dit ook leuk lijkt en je woont in de buurt.

> mijn email is zonnen007@yahoo.com

• Imre Lemaire

Hallo,

Ik ben Imre Lemaire en woon sinds 5 maanden in castell defels waar ik Nederlands les geef aan een Spaanse vrouw.

Ik las je advertentie op het Barcelona forum en vroeg mij af of je misschien een oppas nodig heeft voor je zoontje.

Ik heb de pabo gestudeerd in Nederland en zou graag in Spanje ook met kinderen werken.

Ik hoor het graag. Mijn email is: Imrelemaire@hotmail.com

Groetjes Imre

• pablo

Beste Imre,

ben jij docent? Jij geeft Nederlandse les? Ik zou geen les willen hebben van iemand die in zo'n kort stukje twee grote taalfouten maakt.

groetjes Pablo

• Imre Lemaire

sorry pablo, beetje te snel getypt. Geef inderdaad Nederlandse les, ben afgestudeerd.

groetjes

• n.stikker

Hoi Imre, wij wonen in Castelldefels en zijn altijd geïnteresseerd in een oppas. Maar vooral voor in de avonduren waarbij de kinderen grotendeels (vanaf 21.00 u) in bed liggen. Dus van ‘werken’ met de kinderen is minder sprake. Maar als je zin en tijd hebt om af en toe voor, zeg € 5,- per uur bij ons naar de tv te kijken ;), neem dan ajb even contact met ons op (n.stikker@gmail.com).