internet provider

• Renilde

Wij hebben momenteel Telefonica als internetprovider, maar echt tevreden zijn we niet. Het is erg duur voor maar 2 mb en de helpdesk voor bedrijven heeft niet eens een Engelse afdeling!!! Belachelijk als je bedenkt hoeveel internationele bedrijven hier zitten!

Heeft er iemand ervaring met een andere provider?

• Mabel

Jazztel, maar engels sprekende mensen…. geen idee….

• Ernesto

waarom leer je Spaans dan niet? of is dit een erg gekke vraag? Als je in NL bent spreek je toch ook Nederlands?

• Freerk

Hoi Renilde,

Wij hebben al jaren tele2, 3 mb. De kosten zijn geloof ik 32,nog iets per maand. Dat is inclusief de telefoonlijn en landelijke gesprekken. Zij nemen geloof ik op dit moment gratis telefonica over en een wifi router voor 6 euro, thats it en eigenlijk nooit geen noemenswaardige problemen.

Succes, Freerk

• Freerk

Oh ja, een engelstalige helpdesk, daar heb ik geen idee van.

Nogmaals succes

• Renilde

Ja dit is een gekke vraag anders vraag ik niet of er een Engelse sprekende helpdesk is. Het gaat er mij om dat als je in Spanje woont, niet meteen zo goed Spaans spreekt dat je een technische vraag kan stellen!! In NL heb je soms wel de keuze in talen. Maargoed, ik woon nu eenmaal in Spanje. En voor een groot concern als Telefonica vind ik het toch wel slecht dat ze voor de business afdeling geen Engels sprekende helpdesk hebben. Voor commercial van Telefonica is dat er nl wel!!

• Ernesto

waarom zouden ze? ga gewoon op cursus meisje. Leer Spaans, prachtige taal. Of ga gewoon terug naar je koud kikkerlandje.

• Renilde

Ok dan kan ik over een paar maanden een helpdesk te woord staan! Fijn!!!!!

Waarom krijg je altijd meteen van die “vriendelijke” mails als je nog niet het Spaans goed beheerst?!?!?!??!!?

En waarom heb je in NL dan wel bedrijven die meertalig zijn?!?!?!?!

En nee ik blijf lekker hier!

• Joey

Hey Ernesto,

Zo praat je niet tegen vrouwen he…en al helemaal niet als ze een gewone vraag stellen.

Ben je scheel of kan je gewoon geen nederlands lezen, je antwoord is namelijk niet waar ze om vraagt!

Weet je….ik word echt schijtziek van jongens zoals jij die altijd maar domme antwoorden geven op vragen waar ze geen normaal antwoord op kunnen geven.

Als je nou zo een hekel hebt aan ‘'het koude kikkerlandje’', waarom zit je dan continu ‘'in het nederlands’' domme antwoorden te geven op een ‘'nederlands’' forum?

Is dat nou echt het enige waar je blij van wordt?

Zal ik het dan maar even zeggen aan iedereen wat je al die tijd eigenlijk al wilt laten weten…..''Ernesto kan heeeeeel goed spaans spreken en hoefde er niet voor te leren. Hij kon het gewoon al binnen een dag. En hij kan niet begrijpen dat er andere mensen zijn die niet in 1 dag spaans kunnen spreken, laat staan technische dingen in het spaans''.

Succes he…..;-)

• Ernesto

:-)