haren laten vlechten...

• Moniek

Hallo,

Wil jij je haren laten vlechten..

- invlechten

- allemaal kleine vlechtjes

- een gedeelte vlechten

- vlechten met nep haar

Tegen een zeer lage prijs?

Mail me dan, dan komen we er samen wel uit!

Groetjes,

Moniek

• Saskia

Hoi Moniek,

zit op internet te kijken of er iemand bij mij in de buurt is, die bij mij vlechtjes wil zetten…met nephaar erbij.

Ik heb t nephaar al. Ik wil t graag gewoon losse vlechtjes en dan totdat mijn eigenhaar ‘op’ is en dan een elastiekje erin (wat los hangt is gekruld)

Graag wil ik dit deze week laten doen als dat kan?????

Wil je me aub terugmailen.

Ow, ik kom uit Den Bosch

Groetjes Saskia

• shirley

haay

ik moet in juni afdansen en zoek een adresje waar ik mn haar kan laten invlechten. ik wil een zij + bovenkant, 1 zijkant dus gewoon loslaten..

hoe duur is dat?

en uit welke omgeving kom je?

groetjes

• Moniek

Hey Saskia,

Ik lees je berichtje nu pas. Ik zelf ben op dit moment nog in Barcelona maar kom volgende week weer terug naar ned. Ik weet niet of je inmiddels al iemand anders gevonden hebt om het te laten doen.. Anders kan ik misschien wel wat voor je betekenen. Als je nog intressen hebt, mail me dan even: moniekvdhorst@hotmail.com

Groetjes, Moniek

• Moniek

Hey Shirley,

Ik woon zelf in nederland, noord brabant. Maar ben ook veel in Barcelona.. Weet niet waar jij je haar wil laten vlechten? uit welke omgeving jij komt?

Als je intressen hebt, mail dan even via mijn email adres: moniekvdhorst@hotmail.com

Groetjes, Moniek

• gerandy

hallo,

kan je heel vast invlechten bovenop het hoofd en de rest tot het haar op is? bij een meisje v 9 jaar, zij wil dit graag voor de vakantie.

als ik het goed begrijp kom je uit den bosch?

en wat vraag je er voor?

groetjes gerandy

• José

Hallo, ik wil graag met nep haar losse vlechtjes laten zetten deze week nog als het kan, maar waar woond u dan?

groetjes

• sander

hoi moniek hoeveel kost het mijn te laten vlechten met nephaar ik woon zelf in lekkerkerk kom je ook bij mesen thuis of niet ?

gr sander

• Marcia

Wat kost allemaal kleine vlechtjes tot naar achter je nek..

en waar word het ingevlochten??

Bij mij thuis??

bij jou thuis?? waar woon je dan..

en ik heb haar van 70 cm, vanaf me scheiding…

wat kost het???

Groetjes Marcia Rijnsburger

www.missmerci.hyves.nl

privé bericht kan ook.. anders email

• sanne

hallo moniek,

zou je mijn haar in kunnen vlechten met van die kleine vlechtjes?

gr sanne