Nederlandse producten

• Roos

En als je het dan echt niet in Spanje kunt krijgen kun je altijd nog terecht bij een van de vele winkels die online Nederlandse producten verkopen naar het buitenland.

Zelfs kroketten kun je tegenwoordig online kopen. Wel duur overigens.

Ik heb ze voor jullie op een rij gezet:

http://dutchfood.googlepages.com

Groetjes,

Roos

• eveline

Hoi,

Dit is wat ik erg heb gemist!!

- diksap (voor kinderen)

- biologische pap voor kinderen (Biobim)

- Biotex vlekkendepper

- Biotex groen waspoeder

- Celestial Seasonings tea (niet Nederlands, maar wel volop te koop in NL)

- appelstroop

- boemboes (Indonesische kruidenmixen, niet van Conimex, maar echt bij de toko gekocht)!!

Hoop dat je er iets van kan aanbieden,

Eveline

• Roos

Eveline,

Ik laat je op http://dutchfood.googlepages.com alle winkels zien die graag bereid zijn om dit naar je op te sturen. Ik zou persoonlijk de goedkoopste vragen of ze dit kunnen leveren. En anders is er op de pagina Speciale wensen ook nog iemand

http://www.hollandse-boodschappen.nl/

die aanbiedt om voor 25 euri alles te leveren wat je maar wil.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes,

Roos

eveline schreef:

>

> Hoi,

>

> Dit is wat ik erg heb gemist!!

>

> - diksap (voor kinderen)

> - biologische pap voor kinderen (Biobim)

> - Biotex vlekkendepper

> - Biotex groen waspoeder

> - Celestial Seasonings tea (niet Nederlands, maar wel volop

> te koop in NL)

> - appelstroop

> - boemboes (Indonesische kruidenmixen, niet van Conimex, maar

> echt bij de toko gekocht)!!

>

> Hoop dat je er iets van kan aanbieden,

>

> Eveline

• Hansje

Is er een chinese toko op carrer de balmes??? Weet iemand dat, en is er misschien nog eentje lager aan de kust, Tarragona bijv?

• Aldo

woon al 8 jaar in BCN, heb nu een baby en daarom de volgende vraag: Ik wil graag beschuit en muisjes kopen in Barcelona. Is er ook een winkel in Barcelona waar je Nederlandse producten kan kopen? is die winkel die Martijn wilde starten van de grond gekomen?

• Martijn pH

Die winkel van (een andere) Martijn is er niet van gekomen, maar beschuit is goed verkrijgbaar. Echte NL-beschuit is op de delicatessen-afdeling (jawel!) van de El Corte Inglès op Plaza Cataluna te koop.

Muisjes, denk ik, alleen bij Appe Hein in Blanes.

• Pris

Hi Aldo,

weet niet of dubbel bericht is, want mijn vorige bericht vond ik niet terug..

Ik heb nog 2,5 pak roze muisjes en 1 rol beschuit. Supermarkt naast mij verkoopt ook beschuit.

Ik hoor t wel. Groetjes

• jan

Er komt een Appie Hein winkeltje in Barcelona heb ik gehoord rond oktober 2010. in Blanes is de nieuwe Appie deze week opengegaan en eind april gaat er 1 in Platja d;aro open!!

• Pia

Klinkt misschien raar…..maar wat ik hier mis zijn de KNORR wereldgerechten (haha niet echt nederlands….maar wel lekker).

Gewoon lekker makkelijk die pakken met alles erin…en binnen en mum van tijd heb je een heerlijk gerecht. Als ik in Nederland ben neem ik dan ook heel wat pakken mee naar Barcelona (haal alles uit de dozen, doe ze in plasticzakjes en knip de bereiding uit hahaha)….

Vooral de Kip tandoori vind ik heerlijk…Ik heb ze in Spanje nog nergens gezien :(

• Irene

Is de Nederlandse appie er gekomen in Barcelona (zoals Jan schrijft in zijn bericht op 04-04-2010)

Ik ben benieuwd, ik hoor het graag!

Groetjes

Irene