Meubelzaken

• Sam

Hola,

Over twee weken ga ik op mezelf wonen (ik deel nu een appartement) en moet dus meubels kopen. Nu ben ik al een paar keer bij Ikea geweest en ook bij Expo-Mobi en Conforama, maar ik vroeg me af of iemand nog een andere goed betaalbare meubel zaak weet in Barcelona (Badalona of Hospitalet mag ook). Tips over goedkope en goede witgoed/electronica zaken zijn ook van harte welkom!

Groetjes, Sam

• Hans

Hallo sam,

Meteen buiten het metro-station Santa Eulalia (L1) is een meubelzaakje, met IKEA-achtige spullen. Weet niet wat de prijzen zijn.

Succes,

• Esther

Weet even niet hoe die heet, maar hij zit in Comte Borrell net onder Parlament. Mooie tweedehands meubels én witgoed.

• sander

ik wil ook wel weten waar t zit, comte borrell is een lange straat en ik zou niet weten waar “net onder parlament” zou moeten zitten…

gr. sander

• Tomas

Dat moet de Trocante zijn, één blok van de Paral.lel af. Hebben inderdaad goed spul!

Kijk voor dingen als kasten en zo ook eens bij de Bauhaus. Zit op psg de Zona Franca. Ook ideale plek voor gereedschap en andere klusartikelen.

• Sam

Hallo,

Bedankt aan iedereen voor jullie tips. Ik ga dit weekend maar weer eens verder op zoek naar meubels.

Groetjes, Sam

• Esther

Inderdaad, Trocante! Zo heet het inderdaad. Zoek op de kaart van www.bcn.es gewoon even de kruising op van Borrell en Parlament, dan ben je er. Nog preciezer: tussen Parlament en Marques de Campo Sagrado.

Wil je niet op de kaart kijken? Parlament is de vijfde straat parallel aan de Gran Via als je naar beneden rijdt. Tweede straat voorbij de markt Sant Antonio.

• sander

die trocante is inderdaad erg relaxed. heb er vanmiddag voor 45 e een prima bureautje op de kop kunnen tikken 2ehands, precies wat ik zocht… ze hebben best veel, ook producten die eigenlijk voor bedrijven zijn zoals kopieerapparaten en ijsblokmachines…

thanks voor de tip