stedentrip

• Jenny

Ik wil mijn moeder graag verrassen met een stedentrip naar Barcelona.

Ik wil graag een complete reis dus vliegen en vervoer naar het hotel en hotel natuurlijk.

Nu zijn die reizen er wel maar dan staat er b.v. ?129 voor drie dagen maar ga je verder ben je zo ?200 duurder uit.

Hebben jullie misschien suggesties waar ik het beste boeken kan voor een redelijke prijs?

Jenny

• Danitia Wissekerke

Je kan het ook apart boeken alles. Tickets vallen wel mee tegenwoordig. En hotels kan je ook los boeken op genoeg sites. E.v.t. appartementen ook. Dan vallen de prijzen op zich wel mee. Vervoer naar hotel is het makkelijkst met ov of met de taxi.

Er gaat regelmatig een bus genaamd Aerobus vanaf vliegveld naar centrum barcelona.

Veel succes en als je nog vragen hebt laat het dan weten.

Groetjes,

Danitia

• Gon

Ik zou een losse vlucht boeken en dan op www.bookings.com kijken voor hotels. Zijn vaak luxe, goed gelegen hotels voor een scherp prijsje! Vervoer van vliegveld naar Barcelona is erg makkelijk; aerobus inderdaad (€7 p.p. geloof ik), maar ook de trein is mogelijk, kost je slechts 0,70 cent (als je een 10 rittenkaart koopt die je ook weer voor de metro kan gebruiken)! Veel succes ermee en veel plezier alvast!

• Litsa

Je kunt ook met een georganiseerde busreis gaan, kun je langer voor minder geld!

Een overnachting heen en terug in Frankrijk. Kras, Effe Weg, Becx, misschien nog wel meer organisaties bieden zo'n georganiseerde busreis aan. Jaha, 2 dagen in de bus lijkt wel veel, maar als je jezelf weet te vermaken (er is trouwens ook video aan boord), dan gaat het best snel. Onderweg wordt regelmatig gestopt. Er zijn drankjes aan boord te krijgen en er is een toilet.

Voor 8 dagen, busreis + HP hotel en excursies ben je ongeveer 375 euro p.p. kwijt.

• Jenny

Bedankt voor de tips allemaal.

Litsa ben jij toevallig een Griekse ?