Carnaval?

• Mo

Goedendag,

Weet iemand of het klopt dat het aankomend weekend carnaval is in Barcelona? Aankomende donderdag vertrek ik naar Barcelona voor 5 dagen en kijk er erg naar uit!

Groeten Mo

• Carnavalster

Carnaval is dees weekend, net te laat dus. Ik vind het trouwens niks, vergeleken mee Brabant ;). Weinig verkleden, geen carnavalsmuziek, geen dansmariekes…

• Angelique

Lieve mensen, dan moeten jullie toch echt naar DE plaats van Catalonie komen om carnaval te vieren, namelijk Sitges!!!!! Helemaal te gek, veel carnavalsmuziek, mooie kostuums, daar kan Brabant nog een puntje aan zuigen.

Vanavond is het grootste feest, begint om ongeveer 10 uur ´s avonds tot in de vroege morgen! Er rijdt de hele nacht ieder uur een bus van Sitges naar Barcelona, dus ook dat is geen enkel probleem!

• Unk

Jij bent geen echte “carnavalster” als je een dorpsfeest in brabo-land leuker vindt als die hier in Sitges…

• Angelique

Wat mij betreft heb je helemaal gelijk, Unk, het was weer een ongelooflijk feest vanacht!!!! Alaaf! Woon je trouwens zelf ook in Sitges?

• Unk

Hey ange,

Nee, ik woon zelf niet in Sitges, woon in BCN, het was weer super dit jaar…. wel weer een latertje geworden… =)

Gr.