snowboarden in BCN of andere suggesties voor jongeren?

• Ernesto

Ik kan maar nergens iets vinden over snowboarden in Barcelona, weet iemand waar dit kan?

En: iemand suggesties voor leuke activiteiten voor bezoek van 15 en 19 jarigen?

thanx

• MARC

Zie DAGJE SKIEN VAN 31/01/07..wel buiten BCN, maar misschien is dat iets!

• Loen

Hey,

Wat bedoel je precies, snowboarden in BCN bij 21 grd in februari ?? Weet niet hoelang jij hier bent maar de afgelopen 4 jaar heb ik geen sneeuw gezien bij bijv. tibidabo….

Bedoel je misschien een indoor-sneeuwbaan ofzo ?

Tip, rij ong 200 km richting het noorden en hopelijk zul je dan in de buurt van Andorra uitkomen waar je misschien sneeuw zult vinden…

Rollator

• Ernesto

Ja, sorry, ik bedoelde natuurlijk een indoor snowboard-baan, zoals in NL.

En nog steeds vraag ik mij af wat hier of in de buurt te doen is voor 15-19 jarigen behalve uitgaan en zo. Van musea houden ze helaas niet echt en voor pretparken zijn ze te groot. Wat dan wel?

Bedankt trouwens Marc en Loen.

• Victor

Snowworld (Landgraaf & Zoetermeer) wil een nieuwe ski-hal tegen de Montjuic planten in de toekomst…

“Snowworld gaat internationaal. Het bedrijf werkt aan een indoor skipiste in Barcelona, en wil daarna meerdere buitenlandse vestigingen gaan bouwen en exploiteren. Barcelona wordt een kopie van de indoor skibaan in Landgraaf. ”

Vamos a ver !

• Loen

Serieus echt ?… dat zou echt een gat in de markt zijn hier zeg, die gaan echt een hoop euro's verdienen als ze dat kunnen bewerkstelligen hier…. erg slimme jongens daar van Snowworld…