hallo allemaal,
in februari ga ik een vijftal dagen ( voor de eerste keer ) naar barcelona en graag zou ik van jullie tips krijgen van goede (tapas) restaurants.
Alvast bedankt!
Smaken verschillen en ik ben geen fan van de eerder genoemde zaak. Zou je eerder Cal Pep aanraden (zie hieronder voor meer info). In de wijken El Borne&Ciutat Vella zitten verschillende tapas zaken en eigenlijk hebben ze de beste tapas in tokos waar het stampvol is met veel spanjaarden en wat op het eerste gezicht wellicht er niet aantrekkelijk uitziet:
Cal Pep:
One of the most know tapas restaurant in Barcelona. Its reputation goes largely behind the city wall and it’s justified.. Everything is fresh and fun, the tapas, the people, the service, the wine.. Nothing to say just that you have to be there once otherwise you don’t know what tapas are. While waiting look the orders and make your menu. Every meal is a delight and every season a new pleasure that follows the market arrivals.. There is also the restaurant ‘Cal Pep’ next door with notorious fish and seafood dishes as well. Both are crowded, book, book, book at the restaurant or be patient at the bar but go there…
——————————————————————————–
Pl. de les Olles, 8
Barcelona -
Ciutat Vella
——————————————————————————–
Horario/Horari: De 13.30 a 16 y de 20 a 0 h.Cerrado : Lunes mañana, Domingo y Festivos.
Precio/Preu: Tapas 5€ -15€ Restaurante de 30 a 45 €
Metro/Bus: Barceloneta (L4) , Jaume I (L4)
Tel: 93.310.79.61
Volgens mij hoeft Roger niet zo zeer ergens over mee te praten, zoals jij dat kennelijk zo graag wilt. Hij wil gewoon lekker eten en smaak blijft natuurlijk persoonlijk, maar het restaurant wat jij opnoemt is voor mij verre van lekker….
De restaurants die Liselot opnoemt, zijn in een stuk beter dan die catalaanse van jou.
tegenover de fncr , naast de Burger king of was het nou de MC Donalds, hihi.. mr op de hoek van het begin (eind kan ook, net hoe je het bekijkt) zit een super goed restaurant. Je kan ook boven zitten, prima uitzicht op de Rambla. 1x iets anders dan tapa`s niet dat daar wat mis mee is: ohnee!
gr. Andress
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?