Aan alle geinteresseerde,
Wij, mijn vriendin en ik, willen een cursus Autogene training (AT) gaan doen. AT is een techniek waarin je je lichaam in een ontspannen staat brengt waardoor je mentaal en lichamelijk hersteld. Het wordt wel de Westerse Yoga genoemd. Het is een techniek die door een Duitse Arts ontwikkeld is aan het begin van de vorige eeuw. Het is een wetenschappelijk bewezen ( en uitgebreid onderzochte ) techniek om bijvoorbeeld stress en andere lichamelijke klachten af te bouwen / te verminderen.
De cursus duurt 3 maanden waarin elke week 1 uur contakt is met een trainer (11 lessen ongeveer). Na 3 maanden ben je dusdanig “getrained” dat je zelfstandig de aangeleerde technieken kunt toepassen.
Wij kennen een Nederlandse, gediplomeerde, trainster.
We wonen in het centrum van Barcelona en willen een avond organiseren per week voor het aanleren van de AT. 2 of 3 deelnemers meer zou de kosten voor de training zeer “dragelijk” maken. Denk aan ongeveer 15 euro per les.
Heb je intresse, wil je meer weten, neem alsjeblieft kontakt met me op om deze, waarde volle, training mogelijk te maken.
Victor