He Loewie,
Ik ga mijn best doen, maar heb geen idee waar je interesses naar uitgaan duzzz..
Dit is wat ik meestal de mensen aanraad die me bezoeken>>
Je kan namelijk ontzettend veel dingen doen….
PICASSO MUSEUM
PARC GUELL
SAGRADA FAMILIA
Zijn wel de heeeel erg standaard toeristische trekpleisters, maar een altijd een aanrader natuurlijk als je van GAUDI wat interessante werken wil zien moet je natuurlijk daar wel heen.
Wat ik aan zou raden om een fiets te huren en lekker in en rond het centrum rond te fietsen om zo een snel en relaxt overzicht te krijgen van de stad..
Meestal als je een beetje in Barcelona verdwaald kom je de leukste plekjes tegen..
Een aanrader om de fietsen te huren is bij BICI BARCELONA *weet niet zeker of het zo heet, maarre het adres is>
c/ Esparteria, 3. 08003 in the BORNE.. een van de leukere wijken in BCN
info@bicicletabarcelona.com
Verder heb je ook nog *100m van PLAZA CATALUNYA* CLASSIC BIKES waar je voor ongeveer dezelfde prijs> 15 pleuros per dag een fiets kan huren.
adres C/Tallers 45
Geen zin om te fietsen dan zijn de aanraders>>
RAVAL.. een wijk waar je leuke galerietjes en winkeltjes tegenkomt en onzettend lekker en goedkoop kan eten..
Leuke tapabarretjes
Barceloneta, waar je leuke restaurantjes hebt>CAN MANO is een aanrader en waar je na een volle maag op het strand kan uitbuiken..
Beetje fris nu misschien, maaar…..
En eventueel *PLAZA ESPANA* op vrijdagavond waar je het enorme fonteinenbal kan bekijken..
Volgens mij ook zaterdagavond..
Ennnnnnnnnnnnn en en en en
dat was het even..
SUXXES
MIMI